GekkieJ01 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hoeveel was het uiteindelijk nog geworden met bayern-ADVOCAAT? 1-1 , Bayern had veel meer balbezit en creeérde veel meer kansen , Uit eindelijk kwam er een penaltie voor FC Zenit SintPetersburg en die benutte hun. Ik vond het onterecht maarja..
East Coast Crip Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hoeveel was het uiteindelijk nog geworden met bayern-ADVOCAAT? 1-1 , Bayern had veel meer balbezit en creeérde veel meer kansen , Uit eindelijk kwam er een penaltie voor FC Zenit SintPetersburg en die benutte hun. Ik vond het onterecht maarja.. idd onverdiend....maar toch maar knap voor ploeg met 90 procent Russen en maar enkele andere nationaliteiten waaronder een Belg .....mooi dat ze eigen talent daar een kans geven en nog zo ver geraken...binnen enkele jaren zie ik Bayern van zo'n clubs verliezen...de miljardair die Zenit bezit gaat ff gezellig arena voor 50 000 toeschouwers bouwen...
Wijst Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dus de finale van de UEFA Cup is Zenit - Rangers. Ik denk dat Zenit het gaat winnen want ze hebben uit met 4-0 geloof ik van Leverkusen, dat is al een hele prestatie opzich. En dan ook nog eens thuis met 4-0 van Bayern dat doen er niet veel na denk ik zo. Maar dat de Rangers door zijn via Fiorentina is voor mij ook een hele verassing ! Ik ga zeker kijken naar deze finale UEFA Cup !
Bigstijn Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Is de finale eigenlijk ook met return? Ik denk zelf ook dat Zenit gaat winnen, vooral met die grote zege's in de uefa cup. Jammer dat PSV uitegeschakeld werd. De finale van de champions league lijkt me anders ook spannend, Man Utd - Chelsea (of andersom). Ben beniewd Man Utd heeft pasgeleden verloren van Chelsea, met 2 - 1. Maar toch denk ik dat Man Utd wint. Dus ik zeg Zenit & Man Utd.
demontventoux Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Tja, het is wel een bump, maar wel een die mag veronderstel ik De loting voor de 1ste ronde van de Champions League vond vandaag plaats, met dit als resultaat: Groep A 1. Chelsea (Eng) 2. AS Roma (Ita) 3. Bordeaux (Fra) 4. CFR (Roe) Groep B 1. Internazionale (Ita) 2. Werder Bremen (Dui) 3. Panathinaikos (Gri) 4. Anorthosis Famagusta (Cyp) Groep C 1. FC Barcelona (Spa) 2. Sporting Lissabon (Por) 3. FC Basel (Zwi) 4. Shaktar Donetsk (Oek) Groep D 1. Liverpool (Eng) 2. PSV (Ned) 3. Ol. Marseille (Fra) 4. Atletico Madrid (Spa) Groep E 1. Manchester United (Eng) 2. Villareal (Spa) 3. Celtic Glasgow (Scho) 4. AaB (Den) Groep F 1. Ol. Lyon (Fra) 2. FC Bayern (Dui) 3. Steaua Boekarest (Roe) 4. Fiorentina (Ita) Groep G 1. Arsenal (Eng) 2. FC Porto (Por) 3. Fenerbahçe (Tur) 4. Dynamo Kiev (Oek) Groep H 1. Real Madrid (Spa) 2. Juventus (Ita) 3. Zenit Sint-Petersburg (Rus) 4. BATE Borisov (Slw) bron: sport.be
Gtaboy107 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 UEFA Cup loting is geweest, hier de wedstrijden: AC Milan - FC Zürich Politechnica - Partizan Belgrado Hertha BSC - St. Patrick's Athletic Banik Ostrava - Spartak Moskou Metalist Kharkiv - Besiktas Portsmouth - Vitória Guimaraes Kayserispor - Paris Saint Germain Sevilla - Red Bull Salzburg VfL Wolfsburg - Rapid Boekarest Sampdoria - FBK Kaunas Maritimo Funchal - Valencia Dinamo zagreb - Sparta Praag Manchester City - Omonia Nicosia BSC Young Boys - Club Brugge AS Nancy - Motherwell Everton - Standard Luik Napoli - Benfica AC Bellinzona - Galatasaray NEC - Dinamo Boekarest Racing Santander - FC Honka Apoel Nicosia - Schalke 04 Litex Lovech - Aston Villa Austria Wien - Lech Poznan Vitória Setubal - SC Heerenveen SK Brann - Deportivo La Coruña Slavia Praag - FC Vaslui Slaven Belupo Koprivnica - CSKA Moskou Brondby IF - Rosenborg BK Tsjerno More Varna - VfB Stuttgart Stade Rennes - FC Twente Ajax - Borak Cacak Tottenham Hotspur - Wisla Krakow FC Kopenhagen - FK Moskou MSK Zilina - Levski Sofia Borussia Dortmund - Udinese Sporting Braga - FC Artmedia Petrzalka Feyenoord - Kalmar FF Hamburger SV - Unirea Urcizeni Hapoel Tel Aviv - Saint-Etienne FC Nordsjaelland - Olympiakos Piraeus Standard heeft ook weer pech, ze moeten weer naar Liverpool, maar dan naar Goodison Park. Ajax en Heerenveen hebben het wel makkelijk, de rest van de Nederlandse clubs hebben het moeilijker, Ajax kon ook bijvoorbeeld Dortmund krijgen...
TomHagen Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Echt een tegenvaller, die loting voor PSV. Alwéér Liverpool, en dan ook nog Marseille en Atletico Ik hoop dat Zenden, Heitinga, Kuyt en Babel iets minder hard lopen.
AXIO Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Echt een tegenvaller, die loting voor PSV. Alwéér Liverpool, en dan ook nog Marseille en Atletico Ik hoop dat Zenden, Heitinga, Kuyt en Babel iets minder hard lopen. ik denk dat dit stand word:1. liverpool 2. PSV 3. Atletico 4. Marseile ik onderschat Marseile erg omdat ze vorig seizoen al niet zo geweldig waren, Atletico kan PSV wel aan alhoewel Atletico betere spelers heeft
Silverbyte Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik als Ajacied heb een natuurlijke haat jegens PSV, waardoor ik dus erg blij ben met deze ongunstige loting. Mijn 2 favoriete topclubs (Buiten Ajax), Arsenal en Celtic doen mee, dus ik hoop dat een van deze twee de beker pakt. In de UEFA cup speelt Ajax tegen Borak Cacak, waar ik om eerlijk te zijn nog nooit van gehoord had. Geen idee dus wat ik daar van kan verwachten.
Bigstijn Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Mijn 3 favo. clubs zitten bij elkaar in de poule. Marseille, psv & Liverpool. (Die-hard Liverpool fan). Maar ik denk dat dit de stand wordt: 1. Liverpool 2. Marseille 3. PSV 4. Atletico Dus liverpool juich ik zowiezo wel het meest toe, daarna psv en daarna marseille.
TomHagen Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Mijn 3 favo. clubs zitten bij elkaar in de poule. Marseille, psv & Liverpool. (Die-hard Liverpool fan). Maar ik denk dat dit de stand wordt:1. Liverpool 2. Marseille 3. PSV 4. Atletico Dus liverpool juich ik zowiezo wel het meest toe, daarna psv en daarna marseille. Shut up fool! Maar ik denk dat Stevens wel de finales weet te halen hoor.
Bigstijn Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ja, je weet het maar nooit. PSV maakt waarschijnlijk best veel kans, maar Marseille staat nu in eigen land er erg goed voor en speelt ook geweldig. Daarom schat ik hun kansen net wat hoger in.
TomHagen Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ja, je weet het maar nooit. PSV maakt waarschijnlijk best veel kans, maar Marseille staat nu in eigen land er erg goed voor en speelt ook geweldig. Daarom schat ik hun kansen net wat hoger in. Ik vond PSV gisteren ook geweldig spelen, maar goed
M4X Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik moet zeggen dat Ajax en Feyenoord het relatief makkelijk getroffen met hebben een servische subtopper en een Zweeds clubje waar je bijna nooit van hoort, maar als ze zo belabbert spelen als in de competitie dit weekeinde dan kunnen ze de tweede ronde wel vergeten. Een paar aanvallen uit de tweede helft en de individuele klasse van Huntelaar en Sulejmani zijn nog wel hoopgevend, maar dan moeten de goals achterin niet zo snel worden weggegeven als bij Willem II, want dat was echt te slecht voor woorden. Bij Feyenoord weet ik niet hoe ze er voor hadden gestaan als meneer De Guzman zijn elleboogstoot achterwege liet, maar ook dat was niet al te hoopgevend. R.i.p het Nederlandse voetbal, op PSV na
demontventoux Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 een Zweeds clubje waar je bijna nooit van hoort. Oppassen met wat je zegt, Kalmar is de leider in de Zweedse competitie en heeft er in de voorronde AA Gent uitgespeeld met zware cijfers, nochtans ook geen kleine club hier in België. In Gent werd het nog 2 - 1 verlies voor Kalmar, maar thuis maakten ze Gent af met 4 - 0.
Recommended Posts