Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoeveel was het uiteindelijk nog geworden met bayern-ADVOCAAT?

1-1 , Bayern had veel meer balbezit en creeérde veel meer kansen , Uit eindelijk kwam er een penaltie voor FC Zenit SintPetersburg en die benutte hun. Ik vond het onterecht maarja..

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hoeveel was het uiteindelijk nog geworden met bayern-ADVOCAAT?

1-1 , Bayern had veel meer balbezit en creeérde veel meer kansen , Uit eindelijk kwam er een penaltie voor FC Zenit SintPetersburg en die benutte hun. Ik vond het onterecht maarja..

idd onverdiend....maar toch maar knap voor ploeg met 90 procent Russen en maar enkele andere nationaliteiten waaronder een Belg :puh:.....mooi dat ze eigen talent daar een kans geven en nog zo ver geraken...binnen enkele jaren zie ik Bayern van zo'n clubs verliezen...de miljardair die Zenit bezit gaat ff gezellig arena voor 50 000 toeschouwers bouwen...

Geplaatst:

Dus de finale van de UEFA Cup is Zenit - Rangers. Ik denk dat Zenit het gaat winnen want ze hebben uit met 4-0 geloof ik van Leverkusen, dat is al een hele prestatie opzich. En dan ook nog eens thuis met 4-0 van Bayern dat doen er niet veel na denk ik zo. Maar dat de Rangers door zijn via Fiorentina is voor mij ook een hele verassing ! Ik ga zeker kijken naar deze finale UEFA Cup ! :tu:

Geplaatst:

Is de finale eigenlijk ook met return? Ik denk zelf ook dat Zenit gaat winnen, vooral met die grote zege's in de uefa cup. Jammer dat PSV uitegeschakeld werd. De finale van de champions league lijkt me anders ook spannend, Man Utd - Chelsea (of andersom). Ben beniewd Man Utd heeft pasgeleden verloren van Chelsea, met 2 - 1. Maar toch denk ik dat Man Utd wint. Dus ik zeg Zenit & Man Utd.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Tja, het is wel een bump, maar wel een die mag veronderstel ik ^_^

De loting voor de 1ste ronde van de Champions League vond vandaag plaats, met dit als resultaat:

Groep A

1. Chelsea (Eng)

2. AS Roma (Ita)

3. Bordeaux (Fra)

4. CFR (Roe)

Groep B

1. Internazionale (Ita)

2. Werder Bremen (Dui)

3. Panathinaikos (Gri)

4. Anorthosis Famagusta (Cyp)

Groep C

1. FC Barcelona (Spa)

2. Sporting Lissabon (Por)

3. FC Basel (Zwi)

4. Shaktar Donetsk (Oek)

Groep D

1. Liverpool (Eng)

2. PSV (Ned)

3. Ol. Marseille (Fra)

4. Atletico Madrid (Spa)

Groep E

1. Manchester United (Eng)

2. Villareal (Spa)

3. Celtic Glasgow (Scho)

4. AaB (Den)

Groep F

1. Ol. Lyon (Fra)

2. FC Bayern (Dui)

3. Steaua Boekarest (Roe)

4. Fiorentina (Ita)

Groep G

1. Arsenal (Eng)

2. FC Porto (Por)

3. Fenerbahçe (Tur)

4. Dynamo Kiev (Oek)

Groep H

1. Real Madrid (Spa)

2. Juventus (Ita)

3. Zenit Sint-Petersburg (Rus)

4. BATE Borisov (Slw)

bron: sport.be

Geplaatst:

UEFA Cup loting is geweest, hier de wedstrijden:

AC Milan - FC Zürich

Politechnica - Partizan Belgrado

Hertha BSC - St. Patrick's Athletic

Banik Ostrava - Spartak Moskou

Metalist Kharkiv - Besiktas

Portsmouth - Vitória Guimaraes

Kayserispor - Paris Saint Germain

Sevilla - Red Bull Salzburg

VfL Wolfsburg - Rapid Boekarest

Sampdoria - FBK Kaunas

Maritimo Funchal - Valencia

Dinamo zagreb - Sparta Praag

Manchester City - Omonia Nicosia

BSC Young Boys - Club Brugge

AS Nancy - Motherwell

Everton - Standard Luik

Napoli - Benfica

AC Bellinzona - Galatasaray

NEC - Dinamo Boekarest

Racing Santander - FC Honka

Apoel Nicosia - Schalke 04

Litex Lovech - Aston Villa

Austria Wien - Lech Poznan

Vitória Setubal - SC Heerenveen

SK Brann - Deportivo La Coruña

Slavia Praag - FC Vaslui

Slaven Belupo Koprivnica - CSKA Moskou

Brondby IF - Rosenborg BK

Tsjerno More Varna - VfB Stuttgart

Stade Rennes - FC Twente

Ajax - Borak Cacak

Tottenham Hotspur - Wisla Krakow

FC Kopenhagen - FK Moskou

MSK Zilina - Levski Sofia

Borussia Dortmund - Udinese

Sporting Braga - FC Artmedia Petrzalka

Feyenoord - Kalmar FF

Hamburger SV - Unirea Urcizeni

Hapoel Tel Aviv - Saint-Etienne

FC Nordsjaelland - Olympiakos Piraeus

Standard heeft ook weer pech, ze moeten weer naar Liverpool, maar dan naar Goodison Park. Ajax en Heerenveen hebben het wel makkelijk, de rest van de Nederlandse clubs hebben het moeilijker, Ajax kon ook bijvoorbeeld Dortmund krijgen...

Geplaatst:

Echt een tegenvaller, die loting voor PSV. Alwéér Liverpool, en dan ook nog Marseille en Atletico :N

Ik hoop dat Zenden, Heitinga, Kuyt en Babel iets minder hard lopen.

Geplaatst:
Echt een tegenvaller, die loting voor PSV. Alwéér Liverpool, en dan ook nog Marseille en Atletico :N

Ik hoop dat Zenden, Heitinga, Kuyt en Babel iets minder hard lopen.

ik denk dat dit stand word:

1. liverpool

2. PSV

3. Atletico

4. Marseile

ik onderschat Marseile erg omdat ze vorig seizoen al niet zo geweldig waren, Atletico kan PSV wel aan alhoewel Atletico betere spelers heeft :tu:

Geplaatst:

Ik als Ajacied heb een natuurlijke haat jegens PSV, waardoor ik dus erg blij ben met deze ongunstige loting. ^_^

Mijn 2 favoriete topclubs (Buiten Ajax), Arsenal en Celtic doen mee, dus ik hoop dat een van deze twee de beker pakt.

In de UEFA cup speelt Ajax tegen Borak Cacak, waar ik om eerlijk te zijn nog nooit van gehoord had.

Geen idee dus wat ik daar van kan verwachten.

Geplaatst:

Mijn 3 favo. clubs zitten bij elkaar in de poule. Marseille, psv & Liverpool. (Die-hard Liverpool fan). Maar ik denk dat dit de stand wordt:

1. Liverpool

2. Marseille

3. PSV

4. Atletico

Dus liverpool juich ik zowiezo wel het meest toe, daarna psv en daarna marseille.

Geplaatst:
Mijn 3 favo. clubs zitten bij elkaar in de poule. Marseille, psv & Liverpool. (Die-hard Liverpool fan). Maar ik denk dat dit de stand wordt:

1. Liverpool

2. Marseille

3. PSV

4. Atletico

Dus liverpool juich ik zowiezo wel het meest toe, daarna psv en daarna marseille.

Shut up fool! :7

Maar ik denk dat Stevens wel de finales weet te halen hoor.

Geplaatst:

Ja, je weet het maar nooit. PSV maakt waarschijnlijk best veel kans, maar Marseille staat nu in eigen land er erg goed voor en speelt ook geweldig. Daarom schat ik hun kansen net wat hoger in.

Geplaatst:
Ja, je weet het maar nooit. PSV maakt waarschijnlijk best veel kans, maar Marseille staat nu in eigen land er erg goed voor en speelt ook geweldig. Daarom schat ik hun kansen net wat hoger in.
Ik vond PSV gisteren ook geweldig spelen, maar goed :7
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat Ajax en Feyenoord het relatief makkelijk getroffen met hebben een servische subtopper en een Zweeds clubje waar je bijna nooit van hoort, maar als ze zo belabbert spelen als in de competitie dit weekeinde dan kunnen ze de tweede ronde wel vergeten. Een paar aanvallen uit de tweede helft en de individuele klasse van Huntelaar en Sulejmani zijn nog wel hoopgevend, maar dan moeten de goals achterin niet zo snel worden weggegeven als bij Willem II, want dat was echt te slecht voor woorden. Bij Feyenoord weet ik niet hoe ze er voor hadden gestaan als meneer De Guzman zijn elleboogstoot achterwege liet, maar ook dat was niet al te hoopgevend. R.i.p het Nederlandse voetbal, op PSV na :N

Geplaatst:
een Zweeds clubje waar je bijna nooit van hoort.

Oppassen met wat je zegt, Kalmar is de leider in de Zweedse competitie en heeft er in de voorronde AA Gent uitgespeeld met zware cijfers, nochtans ook geen kleine club hier in België.

In Gent werd het nog 2 - 1 verlies voor Kalmar, maar thuis maakten ze Gent af met 4 - 0.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...