Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik lees net op een sportsite dat Mikaël Silvestre in het komende CL duel tegen Dinamo Kiev zijn debuut zal maken bij Arsenal. :dans:

Hij werd onlangs van Manchester United gekocht zoals we allemaal wel weten, maar kon kennelijk nog niet spelen wegens een lichte knieblessure.

Maar goed, Arsenal heeft een boel spelers en verkocht, en afgelopen transferseizoen enkel Silvestre en Nasri binnengehaald, dus ik ben benieuwd of er in het eerstvolgende transferseizoen nog wat mooie aankopen zullen volgen. ^_^

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren was Arsenal tot mijn vreugde de betere in het duel met FC Porto. Ze speelden gretig en waren op verschillende momenten ook erg gevaarlijk. Porto daarintegen kreeg weinig kansen, en de kansen die ze kregen wisten ze niet te benutten. Enige minpuntje bij Arsenal vond ik dat wanneer Porto een counteraanval opzette, ze tergend sloom terugzakten, wat diverse malen bijna voor een tegendoelpunt had gezorgd.

Maar goed, al bij al is de 4-0 uitslag dik verdiend, en ook niet echt onverwacht. :clown:

Geplaatst:

Ik vond het niet echt een 'spannende' wedstrijd. De kanzen lagen vooral bij Arsenal. Porto kreeg weinig kanzen, maar de kanzen die ze kregen hadden erin gekund. Inderdaad zoals hierboven ook al werd gezegt is dat Arsenal erg sloom terug komt. Oké, ze staan al voor, maar ze worden er voor betaald. En dan blijf je dom voorhangen? Niet slim.

Arsenal domineerde de wedstrijd volledig. Paar leuke goals. Maar ik vind ook wel dat het wel 6-0 kon worden. Ze mistten 2 ballen van af 5 meter. Ze schoten naast, van 5 meter! En daarvoor word je betaald. Zo'n bal moet minimaal op goal af. Gelukkig werd V. Persie eraf gehaald. Had ik wel verwacht. Hij scoorde 2 keer, en ik denk dat die tegenstander die goals van hem wel een beetje zat zijn. Dan gaat de tegenstander veller spelen, en trappen ze straks V. Persie geblesseerd. Dat moeten we ook niet meer hebben.

Welverdiende zege voor Arsenal.

P.S: Vanavond PSV - Liverpool :)

Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik :)

Geplaatst:
Ik vond het niet echt een 'spannende' wedstrijd. De kanzen lagen vooral bij Arsenal. Porto kreeg weinig kanzen, maar de kanzen die ze kregen hadden erin gekund. Inderdaad zoals hierboven ook al werd gezegt is dat Arsenal erg sloom terug komt. Oké, ze staan al voor, maar ze worden er voor betaald. En dan blijf je dom voorhangen? Niet slim.

Arsenal domineerde de wedstrijd volledig. Paar leuke goals. Maar ik vind ook wel dat het wel 6-0 kon worden. Ze mistten 2 ballen van af 5 meter. Ze schoten naast, van 5 meter! En daarvoor word je betaald. Zo'n bal moet minimaal op goal af. Gelukkig werd V. Persie eraf gehaald. Had ik wel verwacht. Hij scoorde 2 keer, en ik denk dat die tegenstander die goals van hem wel een beetje zat zijn. Dan gaat de tegenstander veller spelen, en trappen ze straks V. Persie geblesseerd. Dat moeten we ook niet meer hebben.

Welverdiende zege voor Arsenal.

P.S: Vanavond PSV - Liverpool :)

Wordt wel een leuke wedstrijd denk ik :)

PSV - Liverpool lijkt me inderdaad ook een leuke wedstrijd, al denk ik dat PSV genadeloos van de mat geveegd zal worden. Als je kijkt naar hun wanprestatie tegen Atlético Madrid (3-0 verloren), heb ik er een hard hoofd in dat de Eindhovenaren Liverpool zelfs maar op gelijke hoogte kunnen houden. Tuurlijk, kansloos ben je nooit, maar

ik denk dat er vanavond opnieuw een nederlaag zal volgen, met Kuyt en Babel hoogstwaarschijnlijk aan de buitenkant, achter de spitsen.

We zullen zien. ^_^

Geplaatst:

Ik heb er wel vertrouwen in. Als de verdediging een beetje staat, dan kan er misschien wel goed gecounterd worden. Met een beetje geluk scoren ze nog wel. Maar ja, daar heb je niks aan als je een Bréchet als tegen Atletico in het team hebt staan.

Geplaatst:

Ik ga naar PSV - Liverpool op 9 december, en vanavond natuurlijk kijken.

Ik ben echt een groots Liverpool fan (Kijk elke wedstrijd, supporter for ever :puh:).

Ik denk dat Liverpool wel wint, Afellay is er niet. PSV wint nipt van Volendam (Met echt teveel kansen) verliest van AZ en wordt ingemaakt door Atletico. Het lijkt me in ieder geval wel een top wedstrijd.

PSV zal wel niet helemaal kansloos zijn, netzoals Porto tegen Arsenal. Maar ik denk dat PSV wel een paar kansjes kan creëren hoor, ik denk dat LFC de wedstrijd ook niet helemaal gaat domineren, maar ik denk zelf dat het goed 2-0/ 3-0 voor Liverpool wordt.

Ik vind het heel leuk om bijde clubs te zien schitteren :puh:. Maar Liverpool ligt toch echt in mijn hart. Maar dan nog ik denk dat Brechet gewoon beter niet kan worden opgesteld, tenminste hij was gewoon echt slecht tegen Atletico.

Ik hoop btw dat Gerrard (Favo speler) zijn 100ste goal kan maken, ook 22ste in de Champions League. En natuurlijk Keane zijn debuutsgoal voor Liverpool :).

Nog ff over PSV, Ik denk dat ze als het transfer seizoen begint geld moeten sparen voor een nieuwe spits.

Want Koevermans heeft te veel kansen nodig & Lazovic kan het wel, maar Stevens moet hem andere positie laten spelen.

Geplaatst:

Nou ja, PSV heeft iig 3 minuten de 0 kunnen houden tegen Liverpool... Toch jammer dat PSV geen geld heeft willen uitgeven aan een goede VC en Brechet en pieters heeft gehaald

Geplaatst:

Ajax hoefde gisteren geen moeilijke opgave te volbrengen in de ArenA, aangezien het vorige keer al met 4-1 van FK Borac won. Het kon dus eigenlijk niet meer mis gaan, en dat ging het dan ook niet. Ze speelden redelijk, en ook 'stand-in' Vermeer had weinig te doen onder de lat. Een 2-0 winst was voor mij dan ook geen verassing.

Geplaatst:
Ajax hoefde gisteren geen moeilijke opgave te volbrengen in de ArenA, aangezien het vorige keer al met 4-1 van FK Borac won. Het kon dus eigenlijk niet meer mis gaan, en dat ging het dan ook niet. Ze speelden redelijk, en ook 'stand-in' Vermeer had weinig te doen onder de lat. Een 2-0 winst was voor mij dan ook geen verassing.

@ Silverbyte,

Ze hadden beter moeten spelen. Er waren veel kansen om de 1-0 te maken. Maar ze faalden. :duh: Sarpong heeft geluk dat z'n afstandsschot in het doel van de tegenstander ging. Normaal gaan afstandsschoten recht op de keeper af of hoog over. Gelukkig had Vermeer amper werk om zijn doel schoon te houden.

Geplaatst:

@ Silverbyte,

Ze hadden beter moeten spelen. Er waren veel kansen om de 1-0 te maken. Maar ze faalden. :duh: Sarpong heeft geluk dat z'n afstandsschot in het doel van de tegenstander ging. Normaal gaan afstandsschoten recht op de keeper af of hoog over. Gelukkig had Vermeer amper werk om zijn doel schoon te houden.

Ze speelden in mijn ogen redelijk, al hadden ze inderdaad vrij veel kansen nodig om de 1-0 op het scorebord te zetten. Het feit dat het eigenlijk niet meer mis kon gaan, maakte natuurlijk ook dat ze vaak de druk van de ketel lieten, en dus vrij laat in de wedstrijd pas scoorden.

Geplaatst:

Normaal gaan die idd recht op keeper af, of hoog over, maar in dit geval was het gewoon een goed schot. Niet dat ik Ajax goed vond spelen, had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht.

Echt fanastisch dat Nederland met maar liefst 5 clubs in de Uefa Cup speelt, is dit een record? Geen idee eigenlijk. Vind het wel tof, één daarvan zal toch wel de groepsfase overleven? :puh:

Vooral voor NEC: petje af. Had naar mijn mening wel de moeilijkste tegenstander van allemaal.

Ben benieuwd welke poules er komen. :puh:

Geplaatst:
[...]

Vooral voor NEC: petje af. Had naar mijn mening wel de moeilijkste tegenstander van allemaal.

[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Stade de Rennais heeft namelijk ook heel wat goede voetballers in de gelederen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Frans oud-international Sylvain Wiltord? Dat was toch altijd een geniale voetballer. Daarnaast hebben ze ook Carlos Bocanegra, die bij het nationale elftal van de VS speelt, waar hij één van de uitblinkers is. Dynamo Boekarest heeft natuurlijk ook goede voetballers, maar over het algemeen schat ik Stade de Rennais net wat hoger in. ;)

Geplaatst:
[...]

[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Stade de Rennais heeft namelijk ook heel wat goede voetballers in de gelederen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Frans oud-international Sylvain Wiltord? Dat was toch altijd een geniale voetballer. Daarnaast hebben ze ook Carlos Bocanegra, die bij het nationale elftal van de VS speelt, waar hij één van de uitblinkers is. Dynamo Boekarest heeft natuurlijk ook goede voetballers, maar over het algemeen schat ik Stade de Rennais net wat hoger in. ;)

NEC heeft ook een ander nivaue dan twente dus is het wel een moeilijke tegenstander voor nec stade rennes heeft veel meer betere spelers die ver boven het nivaue van wiltord liggen
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...