GekkieJ01 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Wel jammer van die blessure van Heitinga door de schouder van een Atletico Madrid speler, hij kon doorspelen maar later had Heitinga toch last van z'n hoofd, hij zei dat hij draaierig was en koppijn had, waarschijnlijk is het een lichte hersenschudding.
Silverbyte Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Wel jammer van die blessure van Heitinga door de schouder van een Atletico Madrid speler, hij kon doorspelen maar later had Heitinga toch last van z'n hoofd, hij zei dat hij draaierig was en koppijn had, waarschijnlijk is het een lichte hersenschudding. Dat klopt niet helemaal. Heitinga botste namelijk niet tegen een medespeler op, maar tegen PSV-doelman Isaksson. Wel jammer natuurlijk, aangezien Heitinga een fantastische voetballer is, die ook aanvallend erg gevaarlijk kan zijn. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer bij verdedigers.
TomHagen Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Wel jammer natuurlijk, aangezien Heitinga een fantastische voetballer is, die ook aanvallend erg gevaarlijk kan zijn. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer bij verdedigers.Dat zie je juist veel te vaak. Wat je bijna niet meer ziet, is verdedigers om het verdedigen, échte verdedigers, geen poespas en tieleratein, gewoon goed eronderdoor halen. Alleen Marcellis een beetje. Kijk maar (25 secs): Bewerkt: 27 november 2008 door TomHagen
Silverbyte Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik ben inderdaad met je eens dat verdedigers vaak ergens anders ronddwalen, maar aanvallend zo gevaarlijk als Heitinga worden ze zelden. Hoe dan ook, Ajax heeft gisteren voor een stunt tegen HSV gezorgd, en is daardoor al bijna zeker van een plek in de volgende ronde. Eén punt pakken tegen Slavia Praag volstaat.
AXIO Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Op het moment hebben alleen twente en ajax kans om naar volgende ronde te gaan, zoals hierboven al gezegt is dat ajax al bijna zo goed als zeker door is ben ik wel mee eens, twente heeft ook nog wel fifty-fifty kans omdat ze niet onder doen voor de grote clubs, feyenoord heeft zich weer vernederd en uitslag van NEC was wel goed te noemen
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ajax heeft gister een mooie wedstrijd gespeelt tegen Hamburg SV Met een slordig doelpunt van leonardo, ook al had hij zich zo mooi vrijgespeeld en de bal afgepakt, had hij er gewoon in 1x in moeten gaan , en niet eerst paal, paal,schot. maargoed ze zitten in de volgende ronde en dat is belangerijk.
Silverbyte Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ajax heeft gister een mooie wedstrijd gespeelt tegen Hamburg SV Met een slordig doelpunt van leonardo, ook al had hij zich zo mooi vrijgespeeld en de bal afgepakt, had hij er gewoon in 1x in moeten gaan , en niet eerst paal, paal,schot. maargoed ze zitten in de volgende ronde en dat is belangerijk. Theoretisch gezien nog niet. Ze hebben namelijk nog één punt nodig om in ieder geval door te kunnen, of een vreemde loop van omstandigheden zou ervoor moeten zorgen dat de hoogstgeplaatste ploegen in hun poule verliezen, waardoor ze alsnog doorgaan. Maar zoals al eerder gezegd, één punt pakken tegen Slavia Praag volstaat.
demontventoux Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Standard doet het ecfht top in Europa. Met een 6/6 (1 - 0 winst tegen Sevilla en 0 - 1 winst bij Partizan Belgrado) staan ze zowaar alleen op kop in hun groep. Echt super dat België eindelijk nogeens een ploeg heeft die het zeer goed doet in Europa. Club Brugge staat na 2 gelijkspelen 3rde in hun groep. (1ste speeldag 0 - 0 bij Rosenborg, donderdag kwamen ze niet verder dan 1 - 1 thuis tegen Saint-Etienne). Toch wel een gemiste kans, jammer!
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Pfff wat een wedstrijd van Ajax vandaag, zeg. Vond trouwens wel verdiend gelijk spel, want Ajax had veel meer en veel grotere kansen. Maar buiten die kansen was het echt dramatisch slecht. Bij de jonge jeugd leren ze al dat je een bal niet 3 meter achter een speler moet plaatsen als die naar voren loopt, maar bij Ajax was dat vandaag nog te moeilijk. En dan een gelijkmaker door een schwalbe... Teleurstellend.
Sprunk Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Nou Dutchy3010, dat is half zo teleurstellend als wat Feyenoord heeft laten zien vandaag. Spreekkoren als "schaam je dood" en "laat je fans maar in de steek" galmden door De Kuip. Ik had eigenlijk het gevoel dat ik voor lul in de kou zat vanavond. Ze hebben werkelijk niet één uitgespeelde kans gecreërd. Na afloop volgde in plaats van een applaus ook een flink fluitconcert. Feyenoord heeft in de groepsfase van de UEFA Cup niet één wedstrijd gewonnen, en we hebben een doelsaldo van 1 - 10. Over teleurstellend gesproken.
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Nou Dutchy3010, dat is half zo teleurstellend als wat Feyenoord heeft laten zien vandaag. Spreekkoren als "schaam je dood" en "laat je fans maar in de steek" galmden door De Kuip. Ik had eigenlijk het gevoel dat ik voor lul in de kou zat vanavond. Ze hebben werkelijk niet één uitgespeelde kans gecreërd. Na afloop volgde in plaats van een applaus ook een flink fluitconcert. Feyenoord heeft in de groepsfase van de UEFA Cup niet één wedstrijd gewonnen, en we hebben een doelsaldo van 1 - 10. Over teleurstellend gesproken. En dan is de optie, een nieuw stadion voor 80 duizend man? Ook een beetje vreemd... maargoed, Feyenoord zit gewoon in een dip. Verder is het een prachtige club met een geweldige sfeer. Ajax daarentegen heeft het veel te hoog in de bol zitten. Geen mooie club, maar juist een club die al tientallen jaren naar de klote is vanwege financiële kwesties. Het gemoedelijke van Feyenoord zul je bij Ajax nóóit meer terugzien. Het feit dat Louis Swalbe Souarez de wedstrijd van vanavond nog eventjes volledig naar de mallemoer helpt versterkt het bovenstaande alleen maar. Kortom, wederom een avondje blagenvoetbal vanuit Nederlands perspectief. Het wordt tijd dat de club's in de hoge rode eens gaan nadenken hoe het nou verder moet.
GekkieJ01 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik schaam me echt voor Ajax, er zaten passen bij waar je dan denkt van '' Zijn dit de C-Tjes '' ofzo. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de 15 keren laten vallen nominatie van het jaar, die op de naam staat van Suarez, in Nederland is het wel bekend maar Europees flikt ie het nog wel is. Gelukkig zijn ze door naar de volgende ronde, al moeten ze niet meer zo gemakkelijk gaan spelen, HSV-Aston Villa heeft 3-1?? gespeelt. Dus HSV en Ajax is door.
Sprunk Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Nou Dutchy3010, dat is half zo teleurstellend als wat Feyenoord heeft laten zien vandaag. Spreekkoren als "schaam je dood" en "laat je fans maar in de steek" galmden door De Kuip. Ik had eigenlijk het gevoel dat ik voor lul in de kou zat vanavond. Ze hebben werkelijk niet één uitgespeelde kans gecreërd. Na afloop volgde in plaats van een applaus ook een flink fluitconcert. Feyenoord heeft in de groepsfase van de UEFA Cup niet één wedstrijd gewonnen, en we hebben een doelsaldo van 1 - 10. Over teleurstellend gesproken. En dan is de optie, een nieuw stadion voor 80 duizend man? Ook een beetje vreemd... Zo vreemd is dat niet hoor. Want een groot station brengt heel veel geld op. Denk aan sponsors, business units etc. Zelfs Johan Derksen heeft gezegd dat Feyenoord het nog even vol moet houden tot 2016, en dat de club met het nieuwe stadion zo veel gaat verdienen, dat ze alles kunen kopen wat ze willen. Vanavond NEC. Lijkt me een leuke wedstrijd.
Jesperkaj Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 NEC heeft gewonen met 2-0 van Udinese. Nu Feyenoord eruit ligt, ben ik nu voor NEC.
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Nou Dutchy3010, dat is half zo teleurstellend als wat Feyenoord heeft laten zien vandaag. Spreekkoren als "schaam je dood" en "laat je fans maar in de steek" galmden door De Kuip. Ik had eigenlijk het gevoel dat ik voor lul in de kou zat vanavond. Ze hebben werkelijk niet één uitgespeelde kans gecreërd. Na afloop volgde in plaats van een applaus ook een flink fluitconcert. Feyenoord heeft in de groepsfase van de UEFA Cup niet één wedstrijd gewonnen, en we hebben een doelsaldo van 1 - 10. Over teleurstellend gesproken. En dan is de optie, een nieuw stadion voor 80 duizend man? Ook een beetje vreemd... Zo vreemd is dat niet hoor. Want een groot station brengt heel veel geld op. Denk aan sponsors, business units etc. Zelfs Johan Derksen heeft gezegd dat Feyenoord het nog even vol moet houden tot 2016, en dat de club met het nieuwe stadion zo veel gaat verdienen, dat ze alles kunen kopen wat ze willen. Vanavond NEC. Lijkt me een leuke wedstrijd. Pas op met dit soort uitspraken. Dit dachten ze namenlijk ook in Sittard, toen Fortuna enkele jaren geleden nog in de eredivisie speelde. Echter heeft het huidige stadion van Fortuna Sittard de club zo'n beetje de kop gekost. Het heeft er nog nóóit vol gezeten. Oppassen voor Feyenoord dus, aangezien ook Sparta nu in een groeispurt zit.
Recommended Posts