Sa_bulldog Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Vanavond Nederland weer aan de bak. Ik denk dat het 4-0 gaat worden voor Nederland
Jesperkaj Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Vanavond Nederland weer aan de bak. Ik denk dat het 4-0 gaat worden voor Nederland Dat zouden we graag willen. Je moet overigens macedonië niet overschatten. Tijdens de kwalificaties voor het EK zat Macedonië ook al in de poule van Nederland en ze maakten het Nederland aardig lastig. Ook de vorige wedstrijd was 1-2 in het voordeel van Nederland. Het wordt een boeiende wedstrijd vanavond. Ik denk dat bhet 2-0 voor Nederland wordt. Met doelpunten van Huntelaar en Robben.
Sa_bulldog Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Vanavond Nederland weer aan de bak. Ik denk dat het 4-0 gaat worden voor Nederland Dat zouden we graag willen. Je moet overigens macedonië niet overschatten. Tijdens de kwalificaties voor het EK zat Macedonië ook al in de poule van Nederland en ze maakten het Nederland aardig lastig. Ook de vorige wedstrijd was 1-2 in het voordeel van Nederland. Het wordt een boeiende wedstrijd vanavond. Ik denk dat bhet 2-0 voor Nederland wordt. Met doelpunten van Huntelaar en Robben. Ik onderschat Macedonië niet, Nederland is erg sterk en ik moet zeggen dat ze heel erg zijn gegroeid weer dit jaar. Ze drukken erg goed. Het combineren achterin kan wel wat beter met een drukkende kracht naar voren. De spelers voorin zijn erg goed op elkaar ingespeeld. Ik denk dat het we moet lukken. Toch wil ik wel wat van Rafael zien vanavond
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Vanavond Nederland weer aan de bak. Ik denk dat het 4-0 gaat worden voor Nederland Geniaal. En Nederland speelde al even geniaal. Was een tijd geleden (Frankrijk, Italië) dat ik ze zo heb zien spelen. Strijden voor elke bal, strijden voor elkaar, ik heb echt genoten. Normaal kijk ik altijd half uur en dan pak ik er een boek bij of zo, nu zeker niet. Als ze zo spelen, weet ik zeker dat ze de grotere landen ook in het stof laten bijten.
-eend- Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Vanavond Nederland weer aan de bak. Ik denk dat het 4-0 gaat worden voor Nederland Geniaal. En Nederland speelde al even geniaal. Was een tijd geleden (Frankrijk, Italië) dat ik ze zo heb zien spelen. Strijden voor elke bal, strijden voor elkaar, ik heb echt genoten. Normaal kijk ik altijd half uur en dan pak ik er een boek bij of zo, nu zeker niet. Als ze zo spelen, weet ik zeker dat ze de grotere landen ook in het stof laten bijten. Grotere landen? met EK hebben ze Rusland nou niet echt in t stof laten bijten..
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Maar je wil toch niet zeggen dat ze toen speelde zoals tegen Frankrijk en Italië, en zoals tegen Macedonië afgelopen week? Ik zeg niet voor niets "Als ze zo spelen". Wat ze toen lieten zien, was inderdaad niet veel. Waarschijnlijk dachten ze dat Rusland een eitje werd nadat ze Frankrijk en Italië zo weggespeeld hadden.
TomHagen Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Wat een wedstrijd! Kwartfinale Champions League: Vorige week: Liverpool 1 - 3 Chelsea Chelsea 4 - 4 Liverpool Scoreverloop: 0 - 1 Arélio 0 - 2 Alonso (pen.) (rust) 1 - 2 Drogba 2 - 2 Alex (vrije trap) 3 - 2 Lampard 3 - 3 Lucas 3 - 4 Kuyt 4 - 4 Lampard De eerste helft kwam wat moeilijk op gang, maar lang niet slecht hoor. Maar het spektakel dat ik de tweede helft heb gezien was ongekend. Kansen en doelpunten over en weer. Zoals Guus Hiddink zei, beide teams maakten veel fouten, maar deden ook mooie dingen. Ontzettend hoog niveau, en een hoog baltempo. Bayern München - Barcelona eindigde in 1-1, maar de wedstrijd heb ik uiteraard niet gekeken. Bewerkt: 14 april 2009 door TomHagen
deagle Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Chelsea - Liverpool, was spannend man...... Echt leuk om naar te kijken!
Legenderion Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Mooiste CL wedstrijd sinds jaren ; Chelsea 4 - 4 Liverpool !
Visser23 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Inderdaad, ik was natuurlijk voor Liverpool. Bleh, wat haat ik dat Chelsea. Ik zat gister te schelden toen het 4-4 werd Echt jammer, want Liverpool had wel een overwinning verdiend, en zeker een plaats in de volgende ronde. Zag eens hoe slecht Chelsea in de eerste helft speelde. Maarja, Liverpool bakte er in de tweede helft niks van. Was natuurlijk wel een mooie wedstrijd om naar te kijken, maar elke keer als een speler van Chelsea de bal had, hoopte ik dat 'ie onderuit werd getrapt Ben benieuwt naar Barca - Chelsea.
ColdTurkey Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 en zeker een plaats in de volgende ronde. Eigenlijk niet echt, maar goed.
gerbieboy6 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Morgen zijn de Champions Leaque halve finales Ik denk dat Chelsea en Man. Utd. de finale wordt. Jmmr. dat er weer sowieso een Engels team erin zit. Maar Man. Utd. is mijn favoriete club dus... En donderdag de Europa Leaque (Uefa Cup).
Barcelonagek Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ik denk en hoop op Barcelona - Arsenal Ik heb iets tegen chelsea niet zo zeer tegen guus maar wel tegen al die gekochte spelers. En ik vind barcelona een veel mooier team als chelsea. Arsenal wil ik gewoon omdat het superieur voetbal is maar ik ben bang dat zei het niet halen omdat ze verdedigend over 2 wedstrijden gezien niet zo sterk zijn en ik denk dat manchester daar is sterker in is met onze doelman in de goal .
-eend- Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Hoelaat is morgen finale en welk net? Ik kan t nooit vinden
Gtaboy107 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Kwart voor 9 de aftrap op Nederland 3 zoals altijd. Go Man Utd! Bewerkt: 27 april 2009 door Gtaboy107
Recommended Posts