Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Man. Utd. was gister veel beter de finale wordt Barcelona - Man. Utd. denk ik. En vanavond Europa Leaque :eten:

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgend jaar wordt 't Europa League. Nu kun je het nog gerust UEFA Cup noemen, naar eigen wens. :)

Geplaatst:
Volgend jaar wordt 't Europa League. Nu kun je het nog gerust UEFA Cup noemen, naar eigen wens. :)

Inderdaad, overigens vind ik het wel jammer dat de Europe League zoveel op de CL lijkt.

UEFA cup was toffer en had zn eigen identiteit bij wijze van.

Geheel onverwacht trouwens gisteren... ik hoopte op Barca.

Maar na 90 minuten dacht iedereen dat het Chelsea werd, maarja dan toch weer die extra tijd.

Het is in ieder geval niet weer dezelfde finale als vorig jaar, dat is wel positief!

Geplaatst:

Ik hoopte op Chelsea en dju toch was ik ontgoocheld in die 93ste minuut! :D Echt enorm, en zeker omdat Barca - voor een van de weinige keren - duidelijk de zwakste was in de wedstrijd. Jammer ook dat de scheids enkele overduidelijke fouten niet in het voordeel van Chelsea floot (2 penaltys niet gefloten!).

Maar ja, niets meer aan te doen. Op naar de finale in Rome.

Vanavond nog de terugwedstrijden in de UEFA beker:

Hamburg - Bremen en Dynamo Kiev - Sjacktar Donjetsk

Geplaatst:

Jammer dat Barcelona niet het spel kon maken dat ze willen maken, en dat ze onverdiend door zijn. Ik hoopte dat Chelsea er eens goed van langs kreeg, maar ja, tactisch is Hiddink natuurlijk niet te kloppen.

De finale is trouwens wel een mooi affiche, twee topploegen met een goede aanvalslinie tegen elkaar. Beter dan Chelsea tegen Manchester. Het kan een geweldig spektakel worden, het zou ook kunnen dat beide ploegen bang zijn voor elkaars spitsen, en erg behouden spelen. Maar ik denk het niet. Daar is Guardiola niet de coach voor denk ik. :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ga vanavond zeker kijken naar de finale van The Champions League.

Ik ben trouwens voor FC Barcelona.

Geplaatst:

Voor onze medemens die zijn leven onder een steen doorbrengt: FC Barcelona heeft de Champions League dus in de wacht weten te slepen, na een spektakel aan acties en kansen. En éindelijk weet een club het imago van Manchester United als 'onklopbare ploeg' te doorbreken, iets waar ik al maanden op hoopte. FC Barcelona speelde prachtig, terwijl aan de andere kant mannen als Vidic en Ferdinand Lionel Messi maar niet konden afstoppen, ondanks z'n geringe lengte. Toegegeven, FC Barcelona had eigenlijk nog drie doelpunten kunnen (En eigenlijk ook móeten) scoren, waardoor de eindstand op twee tegen nul bleef steken. Edwin van der Sar had duidelijk z'n dag niet (Het 'puntertje' van Eto'o was zeker af te stoppen) en gaf na afloop aan dat 'je er mee leert leven'. Ik geef Edwin groot gelijk, misschien moet hij eens een punt achter zijn roemruchte carrière zetten. Niet zozeer vanwege zijn leeftijd, maar vanwege de interessante keeperssituaties die het op gaat leveren wanneer hij met pensioen gaat.

Geplaatst:
Voor onze medemens die zijn leven onder een steen doorbrengt: FC Barcelona heeft de Champions League dus in de wacht weten te slepen, na een spektakel aan acties en kansen. En éindelijk weet een club het imago van Manchester United als 'onklopbare ploeg' te doorbreken, iets waar ik al maanden op hoopte. FC Barcelona speelde prachtig, terwijl aan de andere kant mannen als Vidic en Ferdinand Lionel Messi maar niet konden afstoppen, ondanks z'n geringe lengte. Toegegeven, FC Barcelona had eigenlijk nog drie doelpunten kunnen (En eigenlijk ook móeten) scoren, waardoor de eindstand op twee tegen nul bleef steken. Edwin van der Sar had duidelijk z'n dag niet (Het 'puntertje' van Eto'o was zeker af te stoppen) en gaf na afloop aan dat 'je er mee leert leven'. Ik geef Edwin groot gelijk, misschien moet hij eens een punt achter zijn roemruchte carrière zetten. Niet zozeer vanwege zijn leeftijd, maar vanwege de interessante keeperssituaties die het op gaat leveren wanneer hij met pensioen gaat.

FC Barcelona was zeker beter dan Manchester.

Vooral na die goal van Eto'o in de 10e minuut.

En dat goal van Messi was ook geweldig.

Wat een beheersing!

Geplaatst:

Ik vond de match eigenlijk totaal niet spannend... :vp:

Ik had er veel meer van verwacht na 10 minuten was het gewoon saai. :(

Er waren amper kansen, en als ze er door geraakte miste ze toch.

Die scheidsrechter liep toch in de weg en maakte soms veel te grote fouten.

Zoals bij Christiaano ronaldo hij had de bal maar die verdediger bleef er als een idioot staan zodat christiaano ronaldo viel maar ipv de voordeel regel toe te passen stopte hij het spel. :duh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

VERDOMME! Hoe krijgen ze het voor mekaar, die Tukkers. Ze zouden toch beter moeten weten. Als je met 11 man in de 16 gaat staan, dan komt die goal. Vooral met de lepe Portugezen die tegen elke bal een voet of hoofd zetten om die bal richting het doel te krijgen.

En dan nog de arbitrage. De eerste helft waren ze goed, maar de tweede helft..? Drie keer een overtreding van de Portugezen die een gele kaart met een donkerrood randje waard is, maar hij geeft enkel een vrije trap. Ongelooflijk. Alsof hij bang was voor die heethoofdjes. :@

:erm:

Geplaatst:

Wat een kut-Portugezen zeg...altijd 'tzelfde. Mja, zoals TomHagen ook al zegt: Twente riep 't wel over zichzelf af. Ik heb er even op zitten letten en al in de 84e minuut was 't met 11 man op eigen helft en elke bal wegknallen...tja, dan kun je erop wachten natuurlijk. Verschrikkelijk zuur dit, zowel voor FC Twente als voor het Nederlandse voetbal in 't algemeen :erm:

Geplaatst:

Errug trurrig voor FC Twente, nu kunnen ze zich alleen nog laten zien via de Europa League. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar wel gedeeltes, helaas een paar minuten voor tijd.. De keeper gaat mee voor de hoekschop van FC Porto, hij valt voor de keepers hoofd en hij kopt, een tukker probeert de bal weg te tikken maar hij raakt hem verkeerd en het is een eigendoelpunt. Tja gefaalt Tukkers. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Twente heeft het zelf verprutst, en niks kut-Portugezen die zijn doorgegaan tot de laatste minuut en scoorde toen nog. Ik vind het dus verdiend dat ze hebben gewonnen.

Welke trainer gaat nou met 1 goal voor met de punt naar achteren spelen :7

Die Miguel Veloso wat een goede voetballer is dat :Y

Bewerkt: door Motley.Crue
Geplaatst:

Club Brugge is gelukkig toch nog doorgeraakt met 4-3

met heel slect spel, als ze verder willen tegen Poznan

moeten ze toch beter spelen ^_^ .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...