Zero-two Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Club Brugge is gelukkig toch nog doorgeraakt met 4-3met heel slect spel, als ze verder willen tegen Poznan moeten ze toch beter spelen . Vind ik ook, maar niet echt en grote overwinning.
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Ajax heeft zojuist met 5-0 gewonnen van Slovan Bratislava (Europa League). Overige uitslagen Europa League: Bewerkt: 20 augustus 2009 door Kai-ShockWave
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ajax heeft zojuist met 5-0 gewonnen van Slovan Bratislava (Europa League).Overige uitslagen Europa League: Vier goals van Suarez, Wat moeten ze toch zonder hem :dans:
TomHagen Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ajax heeft zojuist met 5-0 gewonnen van Slovan Bratislava (Europa League).Overige uitslagen Europa League: Vier goals van Suarez, Wat moeten ze toch zonder hem :dans: Inderdaad, dadelijk wordt hij nog weggekocht door een sjeik met veel olie. Maar ik denk dat hij nog wel blijft. Hij zei dat hij nog CL wilde spelen met Ajax, maar ik vraag me af of dat er nog in zit. Dan moet hij nog minstens twee jaar voetballen voor Ajax, maar als er een club met naam voor de deur staat, neemt hij de eerste trein, denk ik. Ik denk dat elke Nederlandse club wel doorgaat, met uitzondering van NAC natuurlijk, kansloze missie. PSV en Heerenveen moeten het thuis gewoon kunnen afmaken, Twente moet gewoon de nul houden, en Ajax kan lekker gaan ballen.
Dutchy3010 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Goede avond voor het Nederlands voetbal: Ajax, PSV, FC Twente & SC Heerenveen zijn allemaal door. NAC helaas niet, maar ik denk dat niemand dat verwacht had. Maar wat was PSV een dramatische wedstrijd. Echt... Ik schaamde me zelfs voor PSV en dan ben ik nog niet eens een fan van hen. De rest heb ik niet gezien.
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zo mooi als Dutchyhet zegt: het was een mooie avond voor het Belgisch voetbal want Anderlecht verloor dik van Lyon , dus gaan ze naar de Europa Cup.
Nissan Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zo mooi als Dutchyhet zegt: het was een mooie avond voor het Belgisch voetbalwant Anderlecht verloor dik van Lyon , dus gaan ze naar de Europa Cup. En wij weten precies welke teams dat zijn Hearv .
TomHagen Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 De loting voor de poule-fase van de Europa League kan je nu bekijken op deze site. Maar volgens mij is het niet op TV te zien? Vind ik een beetje raar, maar ik kan er niks over vinden...
NandroDavids Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 De loting voor de poule-fase van de Europa League kan je nu bekijken op deze site. Maar volgens mij is het niet op TV te zien? Vind ik een beetje raar, maar ik kan er niks over vinden...Ik had Eurosport ook al aangezet inderdaad, maar daar was 't in ieder geval niet te zien...dus dan maar via internet; Even gekeken wat de poule van Ajax werd en daar kunnen we niet ontevreden over zijn
Jon-asses Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Standard gaat AZ pwnen jongens. Onthoud dit maar!
Gtaboy107 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Groep A B C: Groep G H I: Anderlecht en Zagreb
GekkieJ01 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 FC Timisoara? Is dat een dierentuin ofzo?
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 FC Timisoara? Is dat een dierentuin ofzo? Haha, inderdaad. Even gecheckt en het is een Roemeense club. Tegen Dinamo Zagreb en Anderlecht worden wel mooie wedstrijden. Moet te doen zijn voor Ajax.
Jon-asses Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Standard gaat AZ pwnen jongens.Onthoud dit maar! fuckin arsenalpwnage, whahahahah losers :dans: _O_ :schater: Bewerkt: 16 september 2009 door Jon-asses
Phoenyxar Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Op de moment staat Standaard 2-1 voor tegen Arsenal, hopelijk kunnen ze het nog volhouden .
Recommended Posts