Jesperkaj Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Op de moment staat Standaard 2-1 voor tegen Arsenal, hopelijk kunnen ze het nog volhouden . En nog verliezen ook. Maar ach, AZ, dat leek echt nergens op. De ballen werden wel heel snel steeds ingeleverd. AZ had maar een paar echte kansen tegen het nog slechter spelende Olympiacos. (Onder andere die bal die tegen Martens aankwam en over ging) Ook stond het achterin ook niet goed met een slecht spelende Moisander en Pocognoli die steeds de duals verloor van rechtervleugel speler van Olympiacos. AZ moet nog hard werken aan zijn spel dit seizoen.
Jon-asses Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Damn gisteren had ik zowaar een dubbel orgasme dat het na 5 minuten al 2-0 stond. Stelen die fuckin Engelsmannen alwéér die zege. 2-3 Standard-Liverpool déjà-vu. Onthoud dat Standard jullie nog wel zal verbazen.
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Ze zouden Thomas Vermaelen moeten ophangen wegens landverraad. Maargoed, eerlijk is eerlijk; Standard heeft met die 2-0 voorsprong enorme 'chance' gehad. Bewerkt: 17 september 2009 door MegaPilot
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ze zouden Thomas Vermaelen moeten ophangen wegens landverraad. Maargoed, eerlijk is eerlijk; Standard heeft met die 2-0 voorsprong enorme 'chance' gehad. Aan de gelijmaker ging eerst wel duidelijk handspel vooraf!
MegaPilot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Scheidsrechter was weer blind ja.. Altijd hetzelfde, Arsenal moest winnen en de scheidsrechter heeft dat weer mooi voor elkaar gekregen. Bewerkt: 18 september 2009 door MegaPilot
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Wat me wel erg was opgevallen in de laatste wedstrijden van de Europa League was dat die 2 extra lijnrechters achter het doel echt helemaal niks deden. Bij verschillende wedstrijden hadden de ploegen een penalty moeten krijgen die ze helemaal niet kregen, terwijl er een lijnrechter 2 meter vanaf staat. Ik zeg tot nu toe: proef mislukt. Ik vind het sowieso belachelijk dat er 6 man in het veld staat. Met de moderne apparatuur van vandaag kan de 4e man makkelijk achter ze tafeltje kijken of de goal wel of niet zit of dat het wel of geen penalty is.
Barcelonagek Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 als die platini ff zijn bek houd... wat wordt ik gek van die vent. Hij vind het weer te lang duren hoor de electronische middelen. helaas voor hem is dat wel crusiaal.
jordib12 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 die 2 extra lijnrechters staan alleen maar in de weg, het i zuiver strafsschop en met zn zesen zien ze het nog niet!
rubensanti Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 AZ - Arsenal 1-1 , eindelijk zit het AZ is mee
Silverbyte Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ontzettend zuur dat Arsenal twee punten verspeelt door in de blessuretijd een gelijkmaker om de oren te krijgen. Hoewel AZ zeker niet slecht speelde, had ik toch wel verwacht dat er een niet al te lastige overwinning uit kwam rollen. Beide clubs hebben een paar aardige mogelijkheden gehad, maar over het algemeen was het toch vooral heen en weer gepingel. En ja, de AZ-supporters leken bijna vergeten dat het hier een Champions League duel betrof, aangezien men meer bezig was met Dirk Scheringa en zijn bank dan met het prestigieuze toernooi. Appart om te zien, maar uiteraard ook wel begrijpelijk.
Dutchy3010 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ach, ik vond het verdiend dat AZ gelijk speelde. Ze speelde zeker niet onverdienstelijk. Maar, eerlijk is eerlijk, dat AZ hier een punt vandaan haalt zegt meer over Arsenal dan over AZ. Arsenal hoort namelijk gewoon te winnen. Maar goed, dat deden ze niet, hadden niet de meest briljante avond. Soms zag je combinaties van AZ waarbij je dacht: "Wow, weet ik wel zeker dat Arsenal niet in rood speelt?". Arsenal was niet (veel) beter. Ongelooflijk.
Dutchy3010 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Real Madrid - AC Milan: 2-3 Milaaaaaaaaaan!!! En dan vraag ik me af waarom Seedorf en Drenthe niet tot het Nederlands elftal behoren. Seedorf had een perfecte voorzet, en is gewoon een super speler. Een beetje ervaring in het Nederlands elftal kan ook geen kwaad. Drenthe speelde ook gewoon goed. Maar zeker Seedorf: iemand die elke wedstrijd in de basis begint van een topclub als AC Milan, hoort toch gewoon bij het Nederlands elftal?
Gtaboy107 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Real Madrid - AC Milan: 2-3 Milaaaaaaaaaan!!! En dan vraag ik me af waarom Seedorf en Drenthe niet tot het Nederlands elftal behoren. Seedorf had een perfecte voorzet, en is gewoon een super speler. Een beetje ervaring in het Nederlands elftal kan ook geen kwaad. Drenthe speelde ook gewoon goed. Maar zeker Seedorf: iemand die elke wedstrijd in de basis begint van een topclub als AC Milan, hoort toch gewoon bij het Nederlands elftal? Omdat we misschien andere middenvelders hebben die jonger en beter zijn? Hij wil wel terug hoor bij van Marwijk, maar dat wil hij blijkbaar dus niet.
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Wie is er dan beter? Vindt je werkelijk een ei als v/d Vaart beter? Nou ik niet. Wat wij missen in het Nederlands Elftal zijn mensen met ervaring, mensen die de beuk erin doen en mensen die het spel controleren. Zo'n persoon is Seedorf. We hebben meer dan genoeg creativiteit, zowel voorin als op het middenveld. Seedorf is een man met ongelooflijke kwaliteiten en ervaring, anders speel je niet op 33ste nog in de basis van een topclub, dan was je al lang afgedaan zoals dat gebeurde met Sneijder, Huntelaar, Robben en v/d Vaart die nu op de bank mag vertoeven bij Real. Nooit klaagt AC Milan over Seedorf, hij wordt gezien als het verlengde van de coach. Dan maak je mij niet wijs dat hij niet van waarde kan zijn, dan maak je mij niet wijs dat hij slechter is als een v/d Vaart, een Nigel de Jong, of wie dan ook.
Gtaboy107 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Wie is er dan beter? Vindt je werkelijk een ei als v/d Vaart beter? Nou ik niet. Wat wij missen in het Nederlands Elftal zijn mensen met ervaring, mensen die de beuk erin doen en mensen die het spel controleren. Zo'n persoon is Seedorf. We hebben meer dan genoeg creativiteit, zowel voorin als op het middenveld. Seedorf is een man met ongelooflijke kwaliteiten en ervaring, anders speel je niet op 33ste nog in de basis van een topclub, dan was je al lang afgedaan zoals dat gebeurde met Sneijder, Huntelaar, Robben en v/d Vaart die nu op de bank mag vertoeven bij Real. Nooit klaagt AC Milan over Seedorf, hij wordt gezien als het verlengde van de coach. Dan maak je mij niet wijs dat hij niet van waarde kan zijn, dan maak je mij niet wijs dat hij slechter is als een v/d Vaart, een Nigel de Jong, of wie dan ook. Ten eerste is van der Vaart een goede speler hoor, dat hij nou zo dom was om bij Real te blijven... Ten tweede kijk eens naar Demy de Zeeuw, die speelt nu bij Ajax, maar is iemand die het spel controleert hoor, hij zit niets voor niets bij het Nederlands elftal. Hij is een hele goede middenvelder, en jonger dan Seedorf. Ik vind dat de Zeeuw goed Seedorf in het Nederlands Elftal kan vervangen hoor. Hij neemt de ploeg op sleeptouw als het slecht gaat, hij is een echte aanvoerder, ook al is ie dat bij Ajax niet. Tuurlijk is Seedorf nog goed voor zijn leeftijd, en dat ie bij AC Milan speelt in de basis. Maar het is toch van Marwijk zijn beslissing, niet onze? Als hij de Zeeuw beter vind-Wat ook wel zo is- dan hebben wij niets te klagen hoor. Misschien speelt hij op een andere positie dan Seedorf, maar hij is goed. Maar kijk naar de laatste keer dat Nederland moest spelen, hier is de opstelling: Stekelenburg; Boularouz, Heithinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; De zeeuw, Schaars; Kuyt, Sneijder, Elia; Huntelaar Dus van Marwijk koos voor Schaars ipv Seedorf. Seedorf wil wel uitkomen voor het Nederlands Elftal, maar het is en blijft Bert zijn keuze.
Recommended Posts