jordib12 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 club-brugge-partizan 1-0 in europa! na 3 min al een goal na 15 min pinalty gemist club.
End Of The Riot Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Leuk dat Standaard gisteren met 2-0 gewonnen heeft, maar dan moeten ze toch wel een stunt doen om nog mee te gaan met de beste 8.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Vanavond: AZ-Olympiacos wat denken jullie?? Ik denk toch dat AZ verliest van olympiacos, maar Standard won wel van Olympiacos, dus ze maken wel een goeie kans.. En voor de belgen Arsenal-Standard Luik.. Ik denk dat Arsenal gemakkelijk wint met 3-0 ofzo.. ook al ken ik de ploeg van Standard niet zo goed..
Suarez Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Liverpool Europa League ;DDDDD Arsenal 2-0 <3
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Liverpool vind ik echt schandalig, Voorig jaar waren die gasten zo goed, En nu lijkt 't alsof ze hun zelfvertrouwen kwijt zijn. Ik hoop Dat ajax liverpool treft in de knock-out fase, Kan leuk worden voor Ajax
End Of The Riot Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Wat is er gebeurd met Liverpool.
Suarez Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 vandaag tegen FC Timi shoarma bakkers
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Lol @ Hierboven Daar maken we gehakt van XD
Suarez Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) 1-2 Ajax en penalty voor Ajax en Timisoara rood ;D edit: wat een slechte penalty van luis nja nog wel 1-2 Suárez mist 2 penalty's Suárez mist een open doel Sulejamni raakt onderkant lat Pantelic raakt de lat Kon echt 1-7 zijn als alles meezat... mja Bewerkt: 2 december 2009 door Suarez
jordib12 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Club brugge speelt gelijk tegen sjaktar winnaar europa vorig jaar! in sjaktar en wat de poule van anderlecht en ajax betreft anderlecht moet gelijk spelen op het veld van ajax, om door te gaan! Wordt dus een makkie!
Suarez Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 FC Twente 0-1 Fenerbahce FC Timisoara 1-2 AFC Ajax PSV 1-0 Sparta Praag Sporting 1-1 SC Heerenveen
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Nederland is in aan 't lopen op roemenië
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) Club brugge speelt gelijk tegen sjaktar winnaar europa vorig jaar! in sjaktar en wat de poule van anderlecht en ajax betreft anderlecht moet gelijk spelen op het veld van ajax, om door te gaan! Wordt dus een makkie! Het is eigenlijk Shakhtar , maar ik heb de match gezien, ik dacht eigenlijk dat ze zwaar gingen verliezen, in Donetsk spelende. Toch goed vastgehouden, Club Brugge en Anderlecht hebben beide wel kans om door te geraken, veel zelfs... Maar Standard, voor een ploeg die vorig jaar zo goed presteerde tegen ploegen als Liverpool is het nu wat ondermaats bezig, ze moeten winnen tegen wie was het weer , laat ons maar hopen dat het hen lukt . Bewerkt: 5 december 2009 door Hearv94
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Als Ajax zijn goede vorm van afgelopen weken aanhoud, Moeten ze makelijk winnen met 4 of 5-0 Ajax is de laatste weken de beste ploeg in de EL ( Vind ik ) En nee dat komt niet omdat ik voor ajax ben, Maar door de velen kansen die ze creëren de laatste maanden.
Dutchy3010 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Kansen afmaken is ook een kunst. Iemand die geen ballen in het netje krijgt, wint geen wedstrijden. Hoe goed ze voor de rest ook spelen.
Recommended Posts