Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

club-brugge-partizan 1-0 in europa! :D

na 3 min al een goal na 15 min pinalty gemist club. :(

• 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leuk dat Standaard gisteren met 2-0 gewonnen heeft, maar dan moeten ze toch wel een stunt doen om nog mee te gaan met de beste 8. :7

• 3 weken later...
Geplaatst:

Vanavond: AZ-Olympiacos wat denken jullie??

Ik denk toch dat AZ verliest van olympiacos, maar Standard won wel van Olympiacos, dus ze maken wel een goeie kans..

En voor de belgen

Arsenal-Standard Luik.. Ik denk dat Arsenal gemakkelijk wint met 3-0 ofzo.. ook al ken ik de ploeg van Standard niet zo goed..

Geplaatst:

Liverpool vind ik echt schandalig, Voorig jaar waren die gasten zo goed, En nu lijkt 't alsof ze hun zelfvertrouwen kwijt zijn.

Ik hoop Dat ajax liverpool treft in de knock-out fase, Kan leuk worden voor Ajax ;)

Geplaatst: (bewerkt)

1-2 Ajax en penalty voor Ajax en Timisoara rood ;D

edit: wat een slechte penalty van luis nja nog wel 1-2

Suárez mist 2 penalty's

Suárez mist een open doel

Sulejamni raakt onderkant lat

Pantelic raakt de lat

Kon echt 1-7 zijn als alles meezat... mja

Bewerkt: door Suarez
Geplaatst:

Club brugge speelt gelijk tegen sjaktar winnaar europa vorig jaar! :puh: in sjaktar en wat de poule van anderlecht en ajax betreft anderlecht moet gelijk spelen op het veld van ajax, om door te gaan!

Wordt dus een makkie! :puh:

Geplaatst:

FC Twente 0-1 Fenerbahce

FC Timisoara 1-2 AFC Ajax

PSV 1-0 Sparta Praag

Sporting 1-1 SC Heerenveen

Geplaatst: (bewerkt)

Club brugge speelt gelijk tegen sjaktar winnaar europa vorig jaar! :puh: in sjaktar en wat de poule van anderlecht en ajax betreft anderlecht moet gelijk spelen op het veld van ajax, om door te gaan!

Wordt dus een makkie! :puh:

Het is eigenlijk Shakhtar :7 , maar ik heb de match gezien, ik dacht eigenlijk dat ze zwaar gingen verliezen, in Donetsk spelende. Toch goed vastgehouden, Club Brugge en Anderlecht hebben beide wel kans om door te geraken, veel zelfs... Maar Standard, voor een ploeg die vorig jaar zo goed presteerde tegen ploegen als Liverpool is het nu wat ondermaats bezig, ze moeten winnen tegen wie was het weer :? , laat ons maar hopen dat het hen lukt ^_^ .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Als Ajax zijn goede vorm van afgelopen weken aanhoud, Moeten ze makelijk winnen met 4 of 5-0

Ajax is de laatste weken de beste ploeg in de EL ( Vind ik ) En nee dat komt niet omdat ik voor ajax ben, Maar door de velen kansen die ze creëren de laatste maanden.

Geplaatst:

Kansen afmaken is ook een kunst. Iemand die geen ballen in het netje krijgt, wint geen wedstrijden. Hoe goed ze voor de rest ook spelen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...