ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hallo, Ik heb een op zoek tocht geweest op internet naar een coole jeep en heb iets gevonden een Escalade! Maar ik denk dat deze nog niet helemaal afgewerkt is! -er zitten geen deuren aan. -er zit geen dak op. zoe iemand deze mod kunnen efwerken voor me en dan terug sturen via pm,... Kan je ook iets laten weten als je er mee bezig bent Hier kan je hem downloaden Dank u! Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dit is in feite verboden. Je meot eerst toestemming vragen aan de originele maker of je zijn gebouw/auto/modification aan mag passen en releasen. Ook lopen er nogal weinig mensen rond hier die auto's kunnen modellen. Mail anders de originele maker met de vraag of hij hem af wil maken, misschien doet hij het nog wel . Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dit is in feite verboden. Je meot eerst toestemming vragen aan de originele maker of je zijn gebouw/auto/modification aan mag passen en releasen. Ook lopen er nogal weinig mensen rond hier die auto's kunnen modellen.Mail anders de originele maker met de vraag of hij hem af wil maken, misschien doet hij het nog wel . srry, Had ik moeten weten! Zal hem eens mailen! Reageren
TommieguN Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dit is in feite verboden. Je meot eerst toestemming vragen aan de originele maker of je zijn gebouw/auto/modification aan mag passen en releasen. Ook lopen er nogal weinig mensen rond hier die auto's kunnen modellen. Mail anders de originele maker met de vraag of hij hem af wil maken, misschien doet hij het nog wel . srry, Had ik moeten weten! Zal hem eens mailen! Als je het wist, waarom doe je het dan? . Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 nee, hij zei niet dat ie het wist, hij zei dat hij het had moeten weten Reageren
TommieguN Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 nee, hij zei niet dat ie het wist, hij zei dat hij het had moeten weten Escuses!! Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Tja hij wilt het niet meer doen! Hij Mod niet meer en niemand mag hm verder afwerken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.