the_fa2man Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 als ik de laatste missie doe,dan bij die scenes loopt hij vast en hoor ik zo van 'ding'.Dan loopt ie vast en dan moet ik hem overnieuw starten dan doet hij het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Welkom op het Forum! Heb je enige Mods of iets anders geïnstalleerd? En als je hem opnieuw start, en je speelt de missie, loopt die dan alweer vast? Zitten er geen krassen op de CD? Controleer dit even. Als dit niet geholpen heeft, moet je hem proberen opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 ik denk eerder Mods want op mijn (originele)cd zitten een heleboel krassen en hij doet het nog maar ik heb hem ook voor de zekerheid gebrandt ... voor dat de krassen erop zaten Doe ik met Elke Game die ik heb ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 als je je gta III opnieuw installeert blijven je save games uiteraard bestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.