[not verified] Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb san andreas (legaal) geinstalleerd op men pc. Men videokaart ati radeon 9200 speelt dit goed af, maar als ik een deel met zware graphics kom bv. las venturas dan daalt het aantal frames per seconde. Nu ga ik dus een ati atlantis 9600 (256 mb) kopen, maar zou dit probleem hiermee opgelost zyn? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je kunt je resolutie ook wat lager zetten, je hoeft niet persee op het hoogste te draaien. Meestal werkt dit ook wel, een nieuwe kaart kopen lijkt me overbodig. Tenzei je videokaart te klein geheugen heeft. Ruurd31.. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ja, ik weet zeker dat het met een 9600 opgelost is. Reageren
[not verified] Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 welja ik had toch een nieuwe videokaart nodig... thnx;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.