Blu3ice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Waar moet je je eigen mp3's zetten om ze te kunnen beluisteren in San Andreas? Er is toch geen map met de naam MP3? Plz help Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Je moet je mp3tjes in mijn documenten en daar gta san andreas user filles aanklikken daar staat user tracks daar zet je al je mp3 in Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hey, Je moet volgende keer wel even de zoekfunctie gebruiken, hier zijn al meerdere topics over. Ontopic: Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen . Succes, Ruurd31.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Mijn Documenten->Gta San andreas Userfiles->User Tracks en daar je Mp3's plaatsen ! Reageren
justinW Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 kan je ook mp3 op ps2? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Nee, dat is helaas niet mogelijk, MP3's kan je alleen plaatsen in een PC versie van San Andreas. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Nee, dat is helaas niet mogelijk, MP3's kan je alleen plaatsen in een PC versie van San Andreas. Het is ook mogelijk op de XBox... Feit is dat de PS2 gaan harde schijf heeft. Vandaar het ontbreken van deze functie op de PS2-versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.