The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Er zit van alles in auto's,motor's,en nog véél meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Eindelijk wat renders... Jammer dat de website zo sloom is. Ik zit aan 6%. En hij heeft nu 80KB/sec. Is echt wel weinig. En ik heb problemen met Deel 2 te downloaden. Maar ik geraak er wel uit. Bedankt Gizmo. Greetz Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Hij gaat nu al beter hij zit nu op 40 kb/ps, terwijl hij eerst 80 was Maar even een vraag, zitten hier alleen gamerenders in? Of gewoon van alles, en ze zijn toch wel mooi gerenderd en niet dat er happen uit het hoofd zijn, en dat hij happerig is? Ik heb Deel A gedownload, en alle renders zien er goed uit hoor! Geen happen uit het hoofd hier. De renders die erin zitten zijn van games, maar ook uit de werkelijkheid. De auto's zijn bijvoorbeeld gewoon echte auto's. Bewerkt: 2 januari 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Wat een rot site, ik zit al een uur te wachten totdat firefox reageert. Start ik hem in IE op, doet hij het gewoon in 1 keer. . EDIT: laat maar, IE zit nu ook vast . Bewerkt: 2 januari 2006 door DMWTM30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Off Zie je Internet Explorer is beter. On Ik kan deel 2 niet downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Het zijn allerlei renders door elkaar. De meeste dus ong 800/900 zijn zeer mooie kwaliteit. En sommige zijn miss klote kwaliteit. Maar je hebt genoeg keus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 echt mege vette renders! je moet ze echt downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xavu Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 ik heb ze et is egt super !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Had 1 al, maar heb nu 2 ook. Ik ben al aan het kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Wat? Waarom hebben jullie geen problemen? Ik heb versie A gedownload blijft hij zo rond de 50% steken. Hij zegt dan dat er iets is mis gegaan. Ik heb het al 2 keer geprobeert! Heeft iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Andere PC kopen? Ik zou het niet weten. Heb nog nooit problemen gehad met FF (FileFront). Dus ik zou het niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Erg handig, maar ik heb ook problemen met deze server, niet met het bij de download komen, maar met de snelheid, hij gaat nooit snel op deze server, terwijl hij bij FileFactory of MegaUpload, 40 kb/ps of hoger gaat, en hier maar lager als 1 kb/ps 50 kb/sec heb ik, en zit nu op 40%. Ik zit aan 202kb (ik gebruik telenet) Bewerkt: 8 januari 2006 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Bij mij gaat het met 239 Kb/Sec,ik gebruik Telenet (Belgie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Maar waarvoor kun je die renders gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Euh om sigs te maken natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.