Backsmash Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 ze zijn idd best mooi. ik moet eerst inspiratie opdoen om met zoveel renders sigs en wallpapers te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Bedankt voor het posten van de link! Kan ik ook weer eens goed met PS oefenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Je links doen het niet, kan je even andere links geven? Alvast bedankt. Edit: Sorry ik keek bij de verkeerde post, nu doet ie het wel. Bewerkt: 28 januari 2006 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 dastaat steeds bij mij Please wait while the download server is contacted... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Je moet gewoon even 2 minuten wachten en dan kan ie gaan downloaden. Veel succes nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 ja gelukt dankej hij is op 1 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Heb je deel B nodig om ze te kunnen uitpakken? Greetz Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Nee, het zijn eigelijk gewoon 2 render packs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Oke dan moet ik hem ff opnieuw downloaden want hij is beschadigd. Ik dacht misschien is het in twee delen ingepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Het wilt bij maar niet lukken damn .. op 16 % blijft hij telkens hangen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Ik wil hem heel grag downloaden. maar omdat hij zo lang duurt komt er telkens wat tussen waarom hij niet kan voltooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jdrevenge Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) I am glad to see this pack is being used. I am in the middle of updating it. The update as well as a seperate, smaller pack, will be done most likely by the end of march/ mid arpril. =) pardon my language *Reclame verwijderd* for all u english people out there =) Bewerkt: 9 maart 2006 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) My good jdrevange, Ik thinq here aren't many english people because this is a dutch site. Because that pleas talk dutch! ONTOPIC: Je bumpt een topic van bijna een maand oud, voortaan op de datum letten! Nog veel succes op het forum EDIT: Reclame posten we hier meestal niet, die link in je post mag dus ook niet! Bewerkt: 9 maart 2006 door Big-Loser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 Jonge hij is engels. Denkje dat hij dit verstaat ofzo. 1. Hij is nieuw hier dus kent de regels niet. 2. Hij kan niet anders dan engels praten. 3. Hij complimenteerd ons alleen dus zeggen dat hij bumpt is niet bepaald aardig. @Jdrevenge Nice to see you here. Thanks again for giving me permission to post the pack. Lots of people used it and had fun of it. I still do. Keep up the good work m8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jdrevenge Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 no problem =) dutch eh... cool. I SHALL LEARN DUTCH (or not). well, peace. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.