Daneur Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 vanaf waneer kun je san andreas downloaden op rockstargames.com of kan dat al ??? :blink: :blink: :blink:
Joriz Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 vanaf waneer kun je san andreas downloaden op rockstargames.comof kan dat al ??? :blink: :blink: :blink: Ik denk dat je kopen bedoelt. <_< Grand Theft Auto San Andreas komt op 19 oktober uit in Amerika en op 22 oktober in Europa voor Playstation 2. Het komt ongeveer een half jaar later uit op de PC. We verwachten dat het ook op Xbox uitkomt. Alleen dat zal nog even duren. Je kan GTA San Andreas nu al bestellen voor op de Playstation 2: http://gameorder.nl/product_info.php?ref=8...ate_banner_id=1
Tim14 Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 downloaden van rockstargames.com? hahahahhaha, dat is de domste vraag die ook ooit heb gezien (sorry) maar san andreas downloaden van een site kan gewoon niet, hoe groot san andreas wel niet kwa mb is je kan zelfs nog maar amper gta 2 downloaden
Daneur Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 mischien dan wel niet van rockstergames.com maar wel al vanaf kazaa duzz zo'n dommuh vraag is da niej tim13, en why kope als ut ook downloade kan. Bye
Melchior Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 (bewerkt) Nou kopen, omdat je;1.Hier geen illegale crap in betrekking tot GTA en R* geplaatst mag worden. 2.Iedereen weet dat Kazaa bestaat dus dat hoef je heus hier niet te vertellen.. 3.Jij bent eerder dom bezig want hierboven staan duidelijk de regels wat je wel mag posten en wat niet... Bovendien krijgen we alleen officeel nieuws van R* wat betreft GTA omdat we ons aan de regels houden die R* ons heeft opgelegd. Het is niet slecht bedoeld Daneur, maar zorg gewoon voortaan dat je je netjes aan de regels houdt! Dan is er ''no problemo!'' :lol: Slotje op de topic lijkt mij! Bewerkt: 26 augustus 2004 door Melchior
Ripper Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 heey mensuh ik koop deze game want ik WIL R* in leven houden jij niet dan wil meer GTA's of andere vettuh games van hun dus.....
The Outlaw Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Idem Q dude, sluiten maar. Sluit hem dan ook "Lock"
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Hallo, ik ben geen moderator. Wacht ff op een moderator!
Recommended Posts