Dri3s Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hey iedereen! Ik zou graag een Lanparty houden maar ik heb dit nog nooit gedaan. Het wordt geen mega-grote party, een party met 4 a 8 mensen. Zoals ik dus al zei heb ik dit nog nooit gedaan en weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen... Ik zou graag weten wat je allemaal nodig hebt voor een Lanparty. Moest het belangrijk zijn, het is voor CS:Source. Ik ben al eens gaan rondneuzen op andere fora maar ik werd er nie wijzer van, ik weet dat dit een goed forum is dus ik hoop dat ik hier wel wijzer kom... Alvast bedankt! Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Welkom terug Dri3s . Voor een lan-party moet je met de volgende dingen rekening houden: - Genoeg PC/Laptop's. - Een goede server die voor het netwerk zorgt, denk hierbij aan een router. - Netwerk. Draadloos of met kabels. - Genoeg games, om het variabel te houden. (- En genoeg eten en drinken. ) Ikkes Reageren
Dri3s Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Bedank voor snelle reactie. Je zegt: "Een goede server die voor het netwerk zorgt, denk hierbij aan een router.", ik heb gelezen dat je ook een switch kan gebruiken. Weet je soms het verschil tussen een router en een switch? En ook soms hoe je alles aansluit? Want ik ken er eigenlijk niets van. Als ik goed gelezen heb, sluit je alle computers met een netwerkkabel aan op een switch? Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik heb voor je even wat site's opgezocht over Routers en Switch. Switch/hub Router Wat ik denk kan je beter voor een switch/hub gaan. Alleen zo een ding is wel duurder . Ikkes ps. Hier hoe je het moet aansluiten: Klik Bewerkt: 2 januari 2006 door Ikkes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey iedereen!Ik zou graag een Lanparty houden maar ik heb dit nog nooit gedaan. Het wordt geen mega-grote party, een party met 4 a 8 mensen. Zoals ik dus al zei heb ik dit nog nooit gedaan en weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen... Ik zou graag weten wat je allemaal nodig hebt voor een Lanparty. Moest het belangrijk zijn, het is voor CS:Source. Ik ben al eens gaan rondneuzen op andere fora maar ik werd er nie wijzer van, ik weet dat dit een goed forum is dus ik hoop dat ik hier wel wijzer kom... Alvast bedankt! Je hebt voor CS:Source wel genoeg accounts nodig, Battlefield kun je mooi uitwisselen. Dat spel kun je dan gewoon spelen, gebruik spellen die je gewoon kunt spelen. Zo heb je ook de nieuwste spellen op je PC . Succes kerel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.