Mikeyyy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hoi Ik heb net een paar keer geprobeer de missie N.O.E een paar keer heb ik het wel in de rode cirkel gekomen en toen ging ik terug boste ik nou heb ik echt geen zin meer om die missie te doen van daar deze aanvraag. Ik heb op het vliegveld gesaved in een huis Alvast Bedankt! Greetz Mike Hier de link!
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Kraay zegt: Mission Passed Gehaald, zonder cheats. De savegame zit in de bijlage, de beloning was $15.000,- Veel succes verder, Ruurd31.. Bewerkt: 1 januari 2006 door Ruurd31
Mikeyyy Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Bedankt!! Je helpt me altijd! Greetz Mike Edit: Me status is veranderd veel slechter me poppetje is veranderd Dus is me vraag wil iemand het nog een keer doen maar dan me status laten en niet me poppetje veranderen? Je mag cheaten als het nodig is! AUB geen mods Greetz Mike Bewerkt: 1 januari 2006 door Mikeyyy
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ik probeer het wel maar ik denk dat Ruurd31 er niks aan heeft veranderd.. Laat maar ik krijg hem niet en ik heb geen tijd voor Bewerkt: 1 januari 2006 door AmsterdamBoy
PatrickW Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik weet niet wat er mis was met ruurd31's file.. Maar bij deze heb je alleen de $15.000 beloning erbij, en verder niets veranderd (geen cheats gebruikt) GTASAsf1.b
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik heb niets veranderd, mijn excuus voor het ongemak. Heel vreemd. Mijn excuus nogmaals, Ruurd31.. *Edit: Maakt niet, het is mijn schuld. Ik heb perongeljk slotje 3 online gezet. Daar heb ik altijd de savegame's op. Nu was het slotje 1. De volgende keer komt het helemaal goed ! Bewerkt: 2 januari 2006 door Ruurd31
Mikeyyy Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ja maak niet uit maar me poppetje was wel veranderd en me status was heel anders ik had andere kleren enzo ik denk dat je me de verkeerde save game heb gegeven. Sorry dat ik zo regearen,het spijt mij ook! Greetz Mike Edit: Oke maar het maakt niet uit welke bijlge hij op staat! >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag waarschijnlijk voltooid. Slotje<<< Bewerkt: 3 januari 2006 door Dizzee
Recommended Posts