ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb een beetje een vraag over een goede sniper plaats? Waar is er een gode sniper plaats Plaats hier een plaatje waar er perfect gesnipert kan wroden en waarom? en zeg ook waarom Reageren
djbackdoor Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Sorry maar ik heb geen plaatje maar je kan erg goed sniperen op die puntigi toren. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Sorry maar ik heb geen plaatje maar je kan erg goed sniperen op die puntigi toren. je bedoelt zeker de piramide, Neen niet goed -je moet een cheat gebruien om er te graken, of je hebt al een jetpack, heli, plane nodig om er te komen -de politie heli kan je er makkelijk raken Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Wel je kan eigenlijk overal sniperen als je maar wilt. Ik vind het beste de gebouwen van 10 meter hoog, niet té hoog gaan want dan zie je niet veel. In dorpjes zoals : El Ruerbrados, Angel Pine... De dorpjes die gelegen zijn in Red County heb je vaak houten huisjes met een trap, de ideale plek voor mensen te sniperen. Maar dat komt wel goed je vind er wel enkele. Nog veel Sniperplezier en maak veel headshots Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Kijk want het zo leuk zijn (voor de genen die VC hebben gehad) zo ik weet niet of je die missie van de film studie je nog herindert, dat je fotos moet nemen van alex en een meisje, dan zit je in een leuk gebouw waar je kan snipen! btw: waar kan je die gebouwen dan vinden giorgo Bewerkt: 1 januari 2006 door zethe Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een soort kaartje gemaakt waar er veel gebouwen staan maar het is handig dat je een jetpack hebt. Rood is het jetpack en blauw zijn de plaatsen. Cheat voor het Jetpack : PC:ROCKETMAN PS2: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right ________________________________________________________________________________ _____ Bewerkt: 1 januari 2006 door Giorgo Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb een soort kaartje gemaakt waar er veel gebouwen staan maar het is handig dat je een jetpack hebt.Rood is het jetpack en blauw zijn de plaatsen. Cheat voor het Jetpack : PC:ROCKETMAN PS2: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right ________________________________________________________________________________ _____ dank u voor de moeite ga is kijken! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb een soort kaartje gemaakt waar er veel gebouwen staan maar het is handig dat je een jetpack hebt. Rood is het jetpack en blauw zijn de plaatsen. Cheat voor het Jetpack : PC:ROCKETMAN PS2: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right ________________________________________________________________________________ _____ dank u voor de moeite ga is kijken! Je kunt ook gewoon met een parachute een gebouw op, alleen als je de Flyschool hebt gedaan kan dat! Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik ga altijd snipen op de puntige toren in San Fierro. Daar heb je een heel goed zicht en meestal veel kans om een slachtoffer te raken. Reageren
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb een soort kaartje gemaakt waar er veel gebouwen staan maar het is handig dat je een jetpack hebt. Rood is het jetpack en blauw zijn de plaatsen. Cheat voor het Jetpack : PC:ROCKETMAN PS2: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right ________________________________________________________________________________ _____ (plaatje) dank u voor de moeite ga is kijken! Je kunt ook gewoon met een parachute een gebouw op, alleen als je de Flyschool hebt gedaan kan dat! Je kan ook als je SF al hebt vrijgespeelt op de top van de berg (mount chillad) een parachute pakken. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Als je die parachute hebt gepakt, kun je hem maar 1 keer gebruiken. Als je de vliegschool hebt gehaald, kun je voor elke sprong gebruiken. Je hebt hem dan altijd bij je. Ruurd31.. Reageren
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je bedoelt dat hij dan in elk vliegtuig/helikopter zit Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 En mensen het is weer zover. Er is een nieuw werkwoord uitgevonden genaamt: Sniperen! Geweldig toch, dat ik op deze leeftijd nog mag mee maken! Met je Sniper mensen onthoofden kan bijna overal. Als je maar iets hoger zit dan waar de mensen lopen. Reageren
BaasB Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik ga altijd snipen op de puntige toren in San Fierro. Daar heb je een heel goed zicht en meestal veel kans om een slachtoffer te raken. Houdt er rekening mee dat Zethe een plek wil waar je niet in open zicht staat, want dan kunnen de politie helicopters je makkelijk raken. En verder is er volgens mij ook ergens in San Andreas (ergens in de desert) zo'n vervallen bunker. Zal ik een plaatje posten? En mensen het is weer zover.Er is een nieuw werkwoord uitgevonden genaamt: Sniperen! Geweldig toch, dat ik op deze leeftijd nog mag mee maken! Offtopic: Je bent pas 13 Bewerkt: 2 januari 2006 door BaasB Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 je kan overal sniperen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.