Jump to content

sniperen waar?


ZOrange

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZOrange

    10

  • Pietje II

    5

  • San_Andreas_Nigga

    5

  • SamShine

    3

En mensen het is weer zover.

Er is een nieuw werkwoord uitgevonden genaamt: Sniperen!

Geweldig toch, dat ik op deze leeftijd nog mag mee maken!

Offtopic: Je bent pas 13 :schater:

Ja, maar dat maakt me niks uit :schater:

blablabla

Wist je dat je hiervoor een Warn kan krijgen!

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik heb geen plaatje maar je kan erg goed sniperen op die puntigi toren. :bonk:

je bedoelt zeker de piramide,

Neen niet goed :D

-je moet een cheat gebruien om er te graken, of je hebt al een jetpack, heli, plane nodig om er te komen

-de politie heli kan je er makkelijk raken

Die dingen heb je niet persé nodig, hoor. Aan één kant van die piramide-vormige gebouw in SF (ik weet nou niet meer of het de noord-, zuid-, oost-, of westkant was maar in elk geval één van die kanten) is een ingang, als je daar inloppt spawn je opeens op de top van die piramide-vormige gebouw. Als je op de top staat, zie je als het goed is ook een luik die open staat. Als je daar instapt, wordt je weer naar beneden terug gespawnt en sta je weer voor die ene ingang. ;)

En o ja, op de top is als het goed is ook een parachute. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik heb geen plaatje maar je kan erg goed sniperen op die puntigi toren. :bonk:

je bedoelt zeker de piramide,

Neen niet goed :D

-je moet een cheat gebruien om er te graken, of je hebt al een jetpack, heli, plane nodig om er te komen

-de politie heli kan je er makkelijk raken

Die dingen heb je niet persé nodig, hoor. Aan één kant van die piramide-vormige gebouw in SF (ik weet nou niet meer of het de noord-, zuid-, oost-, of westkant was maar in elk geval één van die kanten) is een ingang, als je daar inloppt spawn je opeens op de top van die piramide-vormige gebouw. Als je op de top staat, zie je als het goed is ook een luik die open staat. Als je daar instapt, wordt je weer naar beneden terug gespawnt en sta je weer voor die ene ingang. ;)

En o ja, op de top is als het goed is ook een parachute. ;)

Alleen is het gebouw niet in SF maar in LS vlakbij het stuntpark :Y

Veel succes met sniperen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik heb geen plaatje maar je kan erg goed sniperen op die puntigi toren. :bonk:

je bedoelt zeker de piramide,

Neen niet goed :D

-je moet een cheat gebruien om er te graken, of je hebt al een jetpack, heli, plane nodig om er te komen

-de politie heli kan je er makkelijk raken

Die dingen heb je niet persé nodig, hoor. Aan één kant van die piramide-vormige gebouw in SF (ik weet nou niet meer of het de noord-, zuid-, oost-, of westkant was maar in elk geval één van die kanten) is een ingang, als je daar inloppt spawn je opeens op de top van die piramide-vormige gebouw. Als je op de top staat, zie je als het goed is ook een luik die open staat. Als je daar instapt, wordt je weer naar beneden terug gespawnt en sta je weer voor die ene ingang. ;)

En o ja, op de top is als het goed is ook een parachute. ;)

Alleen is het gebouw niet in SF maar in LS vlakbij het stuntpark :Y

Veel succes met sniperen.

Ja, er is ook in LS een hoog gebouw waar je in kunt, maar dat is niét piramide-vormig. In SF is er echter wél een piramide-vormig gebouw, en daar kan je ook in zoals ik het hierboven beschreven heb. Zeker weten! :Y;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Poeh poeh, een screen plaatsen... Het is gewoon een open deur waar je in kan lopen en wordt je gespawnt op de top van die piramide-vormige gebouw, en op de top is een open luik en als je daar in gaat staan wordt je weer terug naar beneden gespawnt. Da's alles. Het is niet heel bijzonder hoor. Het is alleen wel handig zodat je niet persé met cheats e.d. hoeft te klooien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik heb geen plaatje maar je kan erg goed sniperen op die puntigi toren. :bonk:

je bedoelt zeker de piramide,

Neen niet goed :D

-je moet een cheat gebruien om er te graken, of je hebt al een jetpack, heli, plane nodig om er te komen

-de politie heli kan je er makkelijk raken

Waar vind je een politiehelikopter? PLz help

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...