Trax Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Check hier voor de Tv-Tips van die dag. Vanavond iedereen Cast Away kijken! Een briljante film met de briljante acteur Tom Hanks (Saving Private Ryan o.a schopt kont!) Reageren
Melchior Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Ben hem nu aan het kijken (en ff gtagames checken!) En inderdaad Se7en; Saving Private Ryan schopt kont!! En Tom Hanks a.k.a. Captain John H. Miller ook! Reageren
Trax Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Ben hem nu aan het kijken (en ff gtagames checken!)En inderdaad Se7en; Saving Private Ryan schopt kont!! En Tom Hanks a.k.a. Captain John H. Miller ook! Wat vond je ervan? Vette film hé? Vooral het idee Mr. Wilson is briljant! Reageren
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Ja, die vond ik erg goed, maar die Hanks speelt het zo overtuigend dat je echt medelijden met hem krijgt! Vooral toen Wilson wegdobberde op zee! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 En dan nu de tip voor Vrijdag: End of days, Net 5 om 22:15 Hoofdrol: Arnie schwartveger en Gabriel Bruin e.a Regie: Peter Hyamus *op deze tekst berust copyright* Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Vanavond heb je Philadelphia met Denzel Washington en (ja, weer ) Tom Hanks Schijnt een heel goede film te zijn, kijken dus! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 ik zal wel kijken The Full Monty genre: humor GB 1997 RTL5 20.30 uur rating: **** Met: Robert Carlyle, Mark Addy, William Snape. Reageren
djvinnie Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Vanavond een Film met Wesley Snipes op Veronica, 'k weet nie hoe die heet maar hij is erg goed(heb hem eerder gezien) Reageren
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2004 South Park naar Veronica! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Vanavond Scary Movie op Yorin om 20.30 uur starring: een lekker stuk, zombie Reageren
RTS Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Vanavond Scary Movie op Yorin om 20.30 uurstarring: een lekker stuk, zombie Ja die WIL ik zien Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 zo grappig is tie niet hr....maar als je hem nog niet hebt gezien is ie wel grappig :lol: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 zo grappig is tie niet hr....maar als je hem nog niet hebt gezien is ie wel grappig :lol: Goed genoeg om ff m'n avondje door te komen :lol: , ook zeker gekeken (niet dat ik hem nog niet gezien had, maar goed ), genoeg plezier aan beleefd ... Al vind ik deel 2 & 3 een heel stuk beter mjah... Reageren
=SwA=PiZZA Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 (bewerkt) Om eerlijk te zijn, had ik meer verwacht van Scary Movie 3 hoor.. Vond hem niet zo denderend... Vanavond: Legally Blonde @ NET5 Waarom kijken, vraag je? Reese Witherspoon.. do I need to say more? (Ik verveelde me dus had ff pic gemaakt ) Bewerkt: 2 september 2004 door =SwA=PiZZA Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Morgen 4 oktober american pie 2 zeker de moeite waard om te kijken! Om half negen op sbs 6. Ik vind het zelf best een leuke film en vooral een grappige film. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.