ZUMZUM Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 zondag 29 januari om 8.00 sochtends op discovery channel : scrapheap challenge. een paar teams moeten een eigen voertuig bouwen en daar moeten ze dan mee racen. zwaar fun. maar ik slaap liever uit. maar voor de non-slaapkoppen is dit een aanrader. dit word ook om 2 uur smiddags uitgezonden (als ik dan nog op bed lig weet ik het ook niet meer). om 6 uur smiddags (of is het savonds) is er de series the greatest ever : motorcycles. wat zijn de 10 (toch) beste motors ooit gemaakt. (was gister ook al uitgezonden) spoiler : op plek 1 staat *secret* om 9 uur savonds is er mythbusters. 2 lui gaan gaan proefen doen om te zien of iets mogelijk is ofzo. en vanavond is er nog american chopper. een aantal lui gaan een motortje bouwen nou hier ben je wel zoet mee he. oeneboy ps : ben nogal discovery channel fan Reageren
Velaro Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Kleine Bump maar ik Post nuttig Voor de Belgen onder ons is het Vrijdag Lord Of The Ring : The Return Of The King (De 3e Film) op VTM om 10 over 9 Bewerkt: 8 maart 2006 door Velaro Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ik heb volledig de collectie op DVD. Maar toch nuttig. Reageren
Godrax Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Voor de Belgen onder ons is het Vrijdag Lord Of The Ring : The Return Of The King (De 3e Film) op VTM om 10 over 9 Niet op VTM, daar is het De werf (yes nieuwe afleveringen). Het is op KANAALTWEE, na Big Brother. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 The Fresh Prince Of Bel Air met Will Smith. Echt prachtig om te zien. Ik lach me echt dood altijd. Ik ben nu ook een paar afleveringen aan het downloaden. Het kwam volgens mij elke dag om 18:05 op Veronica. Dit is echt een TV-TIP!!! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Nog een tv tip: LOST De serie was al heel lang niet meer te zien, sinds de herfst geloof ik. Maar sinds vorige week was de serie weer terug Elke vrijdag om 21:25 (TV-tip v.d. eeuw ) Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Aankomende vrijdag gaat Formule 1 seizoen weer van start. Ik ga proberen om het zoveel mogelijk te gaan volgen, en dit noem ik ook een echte TV-Tip. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 TV Tip is de 2e reeks van De Afvallers op SBS 6 Het begint om 21:30 Het gaat om 4 families die zoveel mogelijk kilo's willen afvallen. Diegene die het meest in procenten is afgevallen wint een mooie prijs. Dit is een leerzaam programma, door dit programma kom je erachter wat voor troep je allemaal eet en hoe weinig je beweegt. Je leert ook om alternatieven te vinden voor het slechte eten en drinken. Je leert hoe je meer kan bewegen en hoe afvallen samengaat met de psyche. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Brainiac is bezig snel kijken. Het is echt een leuk prog. ik meen het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.