Jump to content

Probleempje


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Als je aan alle eisen hebt gelezen en je computer kan dat aan, dan kan je opnieuw instaleren.

Mischien dat wel maar je moet nog eens goed de eisen bekijken of je echt niets vergeten bent.

Het kan ook zijn dat je PC sloom doet en daarom zo sloom laat.

Probeer ook eens je PC te schonen (defragmenteren en/of tijdelijke bestanden weggooien zie onderhoud computer bij configuratiescherm)

Heel veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft inderdaad te maken met de laad-tijden. Als je heel snel rijd moet het spel dus je computer heel veel tegelijk laden. Het is heel normaal dat je dan even een vaag beeld krijgt. Dit komt omdat je PC niet snel genoeg is. Wel genoeg om te spelen maar niet genoeg om zo snel te kunnen laden...

Niets ergs dus.

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja.. Srry.. Ik kan J niet helpen..

Ik ben niet zo'n hele grote computer-expert..

*Ik weet er wel veel vanaf hoor,, maar niet op het gebied van VC voor de PC..*

Zoals ik al eens heb gezegd heb ik het voor de PS2 dus kan ik J niet helpen.. Srry..

Nou ja.. Nog succes ermee he?!

Groetjes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het is niet erg fijn en mooi.

Ook rij je overal tegenaan zonder dat je weet dat er bijvoorbeeld een huis stond.

En dat wil ik graag verhelpen.

Dit kan je bijna niet verhelpen. Maar wat zijn je specs misschien zien we dan "zwakkere" punten.

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Minimale Systeemeisen:

800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU

128 MB RAM

32 MB videokaart

8X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Aanbevolen Systeemeisen:

Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger

256(+) MB RAM

64(+) MB videokaart

16X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto:_Vice_City_Systeem_eisen"

Je zou kunnen overwegen een extra geheugenbankje te kopen. Dan word je PC iets sneller en kan een spel ook beter gaan. Want zoals je ziet 224 MB is net niet aanbevolen dus dat kan de haperingen veroorzaken.

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...