San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Beste, Ik zit met een probleempje, namelijk als ik hard rij dan krijg ik dit: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silkoewi Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 :$ Srry,, het kan dat k dom overkom.. Maarre.. Wat is er dan?¿ k Zie nix vreemds aan t beeld.. Maar ik heb dan ook VC voor de PS2.. Groetjes,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Je PC is dan niet goed genoeg om alles zo snel te laden. Daarom wordt alles een beetje vaag enzo. @ GTAGirl: Alles is wat vager! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb anders genoeg MB Ram enzo. Alles voldoet aan de eisen van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silkoewi Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 O.o Het was me niet eens opgevallen dat alles wat vager was.. Maar dat ben ik dan ook gewend.. M'n PC = Slomer dan n slak.. Nou ja.. Dat vage.. Dat went wel hoor.. *Spreekt uit ervaring..* Groetjes.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Als je aan alle eisen hebt gelezen en je computer kan dat aan, dan kan je opnieuw instaleren. Mischien dat wel maar je moet nog eens goed de eisen bekijken of je echt niets vergeten bent. Het kan ook zijn dat je PC sloom doet en daarom zo sloom laat. Probeer ook eens je PC te schonen (defragmenteren en/of tijdelijke bestanden weggooien zie onderhoud computer bij configuratiescherm) Heel veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb Gta Vice City op de PS2, en ik heb dit probleem ook weleens, gewoon stil gaan staan, gaat vanzelf wel weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Het heeft inderdaad te maken met de laad-tijden. Als je heel snel rijd moet het spel dus je computer heel veel tegelijk laden. Het is heel normaal dat je dan even een vaag beeld krijgt. Dit komt omdat je PC niet snel genoeg is. Wel genoeg om te spelen maar niet genoeg om zo snel te kunnen laden... Niets ergs dus. Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Maar het is niet erg fijn en mooi. Ook rij je overal tegenaan zonder dat je weet dat er bijvoorbeeld een huis stond. En dat wil ik graag verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silkoewi Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Tsja.. Srry.. Ik kan J niet helpen.. Ik ben niet zo'n hele grote computer-expert.. *Ik weet er wel veel vanaf hoor,, maar niet op het gebied van VC voor de PC..* Zoals ik al eens heb gezegd heb ik het voor de PS2 dus kan ik J niet helpen.. Srry.. Nou ja.. Nog succes ermee he?! Groetjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Maar het is niet erg fijn en mooi.Ook rij je overal tegenaan zonder dat je weet dat er bijvoorbeeld een huis stond. En dat wil ik graag verhelpen. Dit kan je bijna niet verhelpen. Maar wat zijn je specs misschien zien we dan "zwakkere" punten. Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Mij is dit ook al vaak overkomen, daar kun je volgens mij niets aan doen. Het is inderdaad wel irritant.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Mijn geheugen is 224 MB ram. Ik weet niet of dit genoeg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Minimale Systeemeisen: 800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU 128 MB RAM 32 MB videokaart 8X CD-ROM/DVD speler DirectX 9.0 compatible geluidskaart 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund) Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP Direct X 9.0 of hoger Aanbevolen Systeemeisen: Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger 256(+) MB RAM 64(+) MB videokaart 16X CD-ROM/DVD speler DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund) Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP Direct X 9.0 of hoger Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto:_Vice_City_Systeem_eisen" Je zou kunnen overwegen een extra geheugenbankje te kopen. Dan word je PC iets sneller en kan een spel ook beter gaan. Want zoals je ziet 224 MB is net niet aanbevolen dus dat kan de haperingen veroorzaken. Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 hoe snel is je videokaart dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.