Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hier is mijn eerste sig met een anime render. Wat vinden jullie ervan. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ziet er mooi uit man ik geef je een 9/10 Reageren
Johan O. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik vind hem egt fantastisch! ik ben jaloers ik geef je een vette 9.5/10 misschien een border en de text wat duidelijker maken dan krijgt ie van mij een vette 10 Greetzz Johan O. die nu gaat slapen (P.S. war heb je die render vandaan ?) Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik vind hem egt fantastisch!ik ben jaloers ik geef je een vette 9.5/10 misschien een border en de text wat duidelijker maken dan krijgt ie van mij een vette 10 Greetzz Johan O. die nu gaat slapen (P.S. war heb je die render vandaan ?) Bedankt, ik had niet gedacht dt hij goed ging zijn, hier is de render , de copyright is er al af maar ik had hem van www.gamerenders.com. Reageren
Thabit Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Een pixelstretch naar boven, niet veel bijzonders. Beetje saai. 7/10. Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De tekst is inderdaad onduidelijk, en een border of dubbele border is geen overbodige luxe. Voor de rest is hij nog wel mooi, 7/10 Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De tekst vind ik wat te onduidelijk, en een pixelstretch naar boven is ook best saai. Maar de render vind ik wel weer mooi. Ik mis ook nog een border. 7/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Maar ik heb een border maar met hele lage opacity, en hier is een lichte achtergrond. Levi heeft dat probleem ook. Maar ik geef toe dat het geen mooie tekst is maar ik had geen zin voor naar dafont te gaan . Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Oja op sommige plekken zie je de border wel wat beter ja. Ik zie nu pas dat je een border hebt Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Na een aanpassing... Voor Na Welke is de mooiste ? Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind het lettertype van Na ook niet mooi. Oja, doe dan gewoon een zwarte render eromheen, dan kun je het wel zien op dit forum. Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind ze allebei even mooi, maar ik vind het spijtig van de tekst. (Het verpest het een beetje.) Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik heb er weer 2 nieuwe gemaakt. Met Scanlines Zonder Scanlines Ik heb ook de tekst en border aangepast.(maar nu is de border weer te dik )(ik pas hem nog wel aan) Bewerkt: 2 januari 2006 door Giorgo Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ja je hebt inderdaad gelijk dat de border te dik is. Ik vind trouwens diegene zonder scanlines mooier. Bewerkt: 2 januari 2006 door Juice Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ja je hebt inderdaad gelijk dat de border te dik is.Ik vind trouwens diegene zonder scanlines mooier. Mee eens die border en die tekst die zijn lelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.