Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb een phpBB Forum. Maar ik wil iemand een moderator laten worden. maar ik weet niet hoe dat moet :$. Bij de Admin control panel heb ik het ook niet gevonden. Wie kan mij helpen? (over dit onderwerp heb niks met de zoekfunctie kunnen vinden ) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb ook phpbb... Je moet onder gebruikersberheer op "permissies" kliken, de gebruikersnaam invoeren en aangeven in welke foras hij/zij mag modereren. Hier nog een plaatje voor de duidenlijkheid: Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Bedankt! offtopic: Ik zie dat jij je phpBB forum in het Nederlands hebt. Ik heb het in het Engels, kan ik instellen dat het forum Nederlands is, of moet ik dan een nieuw forum aanmaken? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Een taalpakket instaleren, ik heb het niet zelf gedaan, je kunt eventueel even met google kijken of je het ergens kan downloaden, het instaleren is geloof ik wel iets moeilijker, maar als je templates kan instaleren dan kan je taalpakketen ook instaleren. Kijk anders even op de homepage van phpBB Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Oke, bedankt! Ga het nu doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.