Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb sinds kort een probleem. Ik heb SA ongeveer een maand en hij werkte prima. Maar met een onweer is de elektriciteit uitgevallen terwijl ik SA speelde en nu loopt hij telkens vast. Ik kan even spelen, maar dan bevriest het spel (ik kan alles nog horen), maar het scherm valt uit. Het scherm springt in de Stand-by modus. Wat kan het probleem zijn? Specs: Windows XP Home Edition (Versie 2002) Service Pack 2 Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) Kloksnelheid: 2.99 GHz, 512 MB Geheugen 512MB RAM DirectX 9.0c ATI Radeon 9800 XT Internal DAC(400MHz) Geheugen 128.0 MB 1024 x 768 (32 bit) (75Hz) Plug en Play-monitor Ik heb alles legaal (niets gekopieerd). Alles geupdate. Als er nog iets ontbrak, gelieve het me te vertellen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. G. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 werken je andere spellen ook nog? zonee, dan heeft je computer als bliksemafleider gewerkt. Installeer GTA even opnieuw . Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik zal hem opnieuw installeren omdat geeneen spel het meer doet. Bedankt G. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) werken je andere spellen ook nog? zonee, dan heeft je computer als bliksemafleider gewerkt. Installeer GTA even opnieuw . Als dat het geval is, ligt het waarschijnlijk aan je computer. Het kan heel goed zijn dat er iets kapot is gegaan (door de schok). Zoals ikt al zei, installeer eerst even opnieuw, en kijk of wat andere spellen het doen. Als het dan nog niet werkt kun je je computer beter even na (laten) kijken. Bewerkt: 2 januari 2006 door Gunslinger Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb SA opnieuw geïnstalleerd en kan maar even spelen. Maar op het scherm zitten allemaal bewegende puntjes. Wat kan dit zijn? Ik zal proberen een screen te posten. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Het kan wezen dat het aan jou beeldscherm ligt! Misschien omdat er te veel stof op jou beeldscherm is , of in jou beeldscherm! Het zijn allemaal kleine dingen. Maar ze kunnen de grootste schade aanrichten! Bewerkt: 2 januari 2006 door Wesley_GTA Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 stofzuig je pc eens. (doe ik ook altijd) Reageren
[not verified] Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 stofzuig je pc eens. (doe ik ook altijd) Stofzuig NOOIT een pc, een stofzuiger bevat statische elektricteit waardoor onderdelen beschadigd of onbruikbaar kunnen worden. Je gebruikt beter perslucht;) greetz Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 mijn pc is nog oké hoor. Ik houd mijn stofzuigermond niet tegen de pc aan. Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb SA opnieuw geïnstalleerd en kan maar even spelen. Maar op het scherm zitten allemaal bewegende puntjes. Wat kan dit zijn?Ik zal proberen een screen te posten. Heb je dit alleen met SA of ook met andere dingen? Want als je het de hele tijd heb kan het zijn: - Beeldscherm (bijna) kapot - Videokaart (bijna) kapot - Videokaart zit niet goed vast - Beeldscherm kabel zit niet goed vast. Als je het niet heb: Zoek nog eens een andere driver! Ikkes Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat het probleem bij mijn videokaart ligt, maar die zal ik wel eens een andere keer oplossen. Toch allemaal bedankt. G. Edit: Door alles op Low te zetten en de vernieuwingsfrequentie te verlagen naar 60Hz kan ik terug SA spelen, wel tevergeefs met die puntjes. Plaatje Bewerkt: 3 januari 2006 door Graphix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.