<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Voeg degene die ik heb gevonden dan ook toe aan de lijst Juist niet want dan is de lijst niet meer van mijzelf MIJN LIJST IS KLAAR HOERA HOERA HOERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 En gister vroeg je nog of ik mee wou zoeken Je hebt ze dus waarschijnlijk gewoon van iemand gekregen die niet op dit forum zit en dan ga jij der mee showen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 En gister vroeg je nog of ik mee wou zoeken Je hebt ze dus waarschijnlijk gewoon van iemand gekregen die niet op dit forum zit en dan ga jij der mee showen Je hebt toch ook meegezocht je heb er een stuk of 6 gegeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Ja.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Trouwens waneer wordt hij toegevoegd mijn lijst >>> Door Dizzee: Geduld is een schone zaak... maar ik zet hem er alvast bij. Vraag zulke dingen via PB, Slotje om dit een beetje overzichtelijk te houden.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts