Jump to content

Missie Marker


LucasV

Recommended Posts

Waar staat de missie marker in Vercetti Estate? Ik heb overal gezocht, zowel binnen als buiten. De 'V' is de enige missie stand die ik op het moment kan doen... De missie 'Shakedown' heb ik nu gedaan en volgens mij ben ik bij de missie 'Bar Brawl'.

Kan iemand me helpen :?

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

De markers staan inderdaad bij die missies op verschillende plaatsen, volgens mij staan ze hier:

  • Voor het kantoortje.
  • Aan de voorkant van de Vercetti Estate boven aan de trap.
  • Als je aan de voorkant van de Vercetti Estate de trap oploopt, dan links.
  • In een kamertje met op de grond een tijgervel: Als je via de hoofdingang binnenkomt, dan rechts.

Veel succes, mocht het niet lukken, post dan hier je savegame. Dan zoek ik de marker voor je op en meld ik hier waar die is, zodat je weer verder kunt spelen. ;)

Edit: Ik zie dat je bij de missie 'Bar Brawl' bent. Dan moet je volgens mij beschrijving 4 hebben:

In een kamertje met op de grond een tijgervel: Als je via de hoofdingang binnenkomt, dan rechts.

@ Juice hieronder: Hij is bij de missie 'Bar Brawl', dus dan heeft hij nog niet alle missies van de Vercetti Estate gehaald. ;)

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Erg bedankt voor jullie hulp _O_

Maar helaas, in geen één van de vier markers is de marker die ik zoek. Anders had ik 'm ook al lang gevonden, denk ik. Aangezien ik het hele huis had doorzocht. De 'V' staat gewoon bij de ingang, maar daar is niks. Ik ben bang dat er iets mis is met mijn game. De barman was de laatste die me belde (je weet wel, dien gast die het altijd over cojones heeft). Hij zei dat Tommy goed was en Tommy zei dat niemand dat meer tegen hem had gezegd sinds hij uit de gevangenis kwam. Daar voor had Lance me nog gebeld. Hij zei iets dat Tommy hem niet goed behandelde en zei iets over zijn broer. Verder kan ik geen info geven.

PS: Als ik ver van mijn huis af ben, kun je de 'V' ook niet zien. Alleen als ik dicht bij het huis in de buurt ben, anders gaat de letter uit beeld. Maar ik weet zeker dat ik de game nog niet uit heb gespeeld. Ik heb Lance namelijk nog niet gedood.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ver van je huis bent en er staat geen 'V' op de radar, betekent dat je alle missies van de Vercetti Estate hebt gehaald. Als het goed is kun je dan regelmatig $ 5.000,- ophalen boven aan de trap buiten het huis. Als dit niet zo is, zit er denk ik een foutje in je spel.

Het kan inderdaad kloppen dat je Lance Vance nog niet hebt vermoord, want dat moet je pas in de laatste missie: 'Keep Your Friends Close'.

Veel succes nog met Vice City! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ver van je huis bent en er staat geen 'V' op de radar, betekent dat je alle missies van de Vercetti Estate hebt gehaald. Als het goed is kun je dan regelmatig $ 5.000,- ophalen boven aan de trap buiten het huis. Als dit niet zo is, zit er denk ik een foutje in je spel.

Het kan inderdaad kloppen dat je Lance Vance nog niet hebt vermoord, want dat moet je pas in de laatste missie: 'Keep Your Friends Close'.

Veel succes nog met Vice City! ;)

Ik kan wel regelmatig geld ophalen. Alleen er staat geen letter meer op de map. Hoe kom ik dan verder?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook alle bedrijf missie voltooien.

Dan komt de letter V weer op de map.

Maar eerst moet je dan nog de missie Cap the Collectors doen bij

de printworks.

Heb je die gedaan, dan ga je naar Vercetti Estate om de missie Keep your Friends Close

te starten.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook alle bedrijf missie voltooien.

Dan komt de letter V weer op de map.

Maar eerst moet je dan nog de missie Cap the Collectors doen bij

de printworks.

Heb je die gedaan, dan ga je naar Vercetti Estate om de missie Keep your Friends Close

te starten.

Veel succes.

Dank jullie. Waar zit de printworks precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...