~> GizmO <~ Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Onderwerp: Soul Calibur Soort design: signature Size design: 300×100 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Mijne komt als de andere is ingezonden.
Xavu Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik wil et nog eens proberen Dus mag ik tege jou?
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Alweer? Mag dat? Ik vind het best hoor.
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Oke het stemmen kan beginnen. Eury GizmO Stemmen tot 3 Januari 23:59:59. Succes !
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind ze allebei echt heel mooi. Maar uiteindelijk heb ik gekozen voor ~> GizmO <~ Die spreekt me toch iets meer aan. Maar echt, het ligt heel dicht bij elkaar. Vote: ~> GizmO <~
Ruben414 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mijn stem gaat naar: ~> GizmO <~
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Lol, jullie hebben dezelfde render . Wat ik van de signatures vindt? Die van Eury is heel mooi, alleen de achtergrond is minder. Er zit een hoog contrast in, dus donkere plekken en lichte plekken heel dicht bij elkaar. En dat is een groot mindpuntje. Dan gizmo, heel mooi gedaan. Je gaat echt met grote sprongen vooruit. Ik vind hem echt hartsikke mooi. Geen minpunt te bekennen. Behalve het lettertype dat op een rare plaats staat. Dus mijn vote naar gizmo
Wazuup Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik stem op -wiz- Eurynox Ik vind die achtergrond juist wel wat hebben. Greetz
Velaro Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik stem op -wiz- EurynoxIk vind die achtergrond juist wel wat hebben. Greetz Ik vind ook de achtergrond net iets mooier.Dus ik stem op Eury,Gizmo ik vind de jouwe ook heel mooi hoor
Nemean^inf Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Gizmo ik vind die vele malen beter kwa achtergrond en style.
Rammelslakje Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Door een vage rede vind ik de kleur van Eury's sig een beetje onscherp zeg maar... Dus mijn stem gaat daarom uit naar: GizmO
Gangsta Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mijn stem gaat ook naar ~> GizmO <~. Achtergrond vindt ik mooier, maar die van -WiZ-Eurynox is ook mooi! Allebei, mooi gedaan!
Big-Bear Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Mijn stem gaat naar Eury, ik vind het wat hebben, met die brushes, en die tekst zo
Recommended Posts