Godrax Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Welke console vinden jullie de beste De PSP of de nds? Stemmen maar Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik de PSP, kan je gewoon meer mee. En is betere besturingen enz... Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Volgens mij was hier al een topic over, maarja. Ik stem op de Nintendo DS, omdat ik veel van Nintendo heb. Ik koop ze geen van beiden: Ik heb er geen geld voor Het lijkt me niet zo leuk, ik wacht liever op wat anders. Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik ga voor de PSP. Ik heb er mij zelf 1 gekocht. En ik ben er heel tevreden over. Je kan er enorm veel mee. En bij de DS heb je zo twee schermen. Daar weet ik niet eens de functie van. Reageren
Godrax Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Volgens mij was hier al een topic over, maarja. Maar nog geen poll Ik stem ook voor de psp want die graphics zijn gewoon duizend keer beter dan de NDS. Met de PSP kun je ook surfen en MSN'en en dan kun je met dat 2-schermig consoletje niet. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vindt het moeilijk maar ik kies toch PSP je hebt inderdaad meer functie's. Maar DS heb je ook wel weer vette dingen. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik stem voor de PSP.. Ik heb ooit op allebijde consoles gespeeld. En de PSP bevalt me wel goed! Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 PSP Ik vind de PSP mooier, en heeft een betere besturing. Alleen we duur... Reageren
Godrax Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Inderdaad de DS heeft een microfoon en PSP niet. Dat opntbreekt wel aan de psp als je online aant gamen bent: VOIP via een ingebouwde mic. Maar daar vinden ze wel nog iets op. Reageren
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De PSP. Betere graphics en games. En de DS is gewoon de GBA met toutchscreen Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De PSP. Door het breedbeeld, leuke trucjes (internet of achtergrond) en bovenal Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 PSP is wel beter dan DS. Reageren
50-Cent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb gestemd op de DS,ik ga er Zaterdag 1 kopen en kan niet wachten tot ik er op zit te gamen. Ik ben trouwens ook ANTI Sony dus Reageren
The Italian Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Heb zelf de psp en ben ANTI-Nintendood hun doen gewoon makkelijk ffe gba namaken met touchscreen pfff...dan spoor je niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.