Wesley Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik vind de PSP ook mooier omdat de vorm mooier is. En volgens mij heb je met de PSP meer mogelijk heden! Reageren
Kama Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Natuurlijk stem ik op de psp! Op DS effe mario of zelda spele ... --> geen enkel realistise game. Reageren
VforV Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 PSP rules! Nintendo is afgezaagd; hoeveel Mario/ Wario-games hebben ze nu al niet? Reageren
Dogwatch Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Psp Ik heb de psp. En de ds heb ik gehad. Goede/Leuke dingen aan de DS: -Het touchscreen -De mario Games -Tog het oude nintendo gevoel Goede/Leuke dingen aan de PsP -De grapics -De Games -Internet -Mp3 -DvD kijken Dus de psp wint van mij Reageren
RobertSA Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 PSP!! Nintendo DS kinder8ig best wl klotespellen PSP Rulez Reageren
Eli R Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 en ben ANTI-Nintendood Daarom heb je ook een Zelda avatar? Ik heb zelf voor de DS gekozen, want (excuseer me voor dit, maar het is wat ik vind) ik vind de PSP een kut tyfus ding. Op current-gen GTA spellen ben ik wel uitgekeken. Die extra functies boeien mij geen hol, ik wil gamen. En niet op een halfgare PS2 spelen die binnen 5 uur leeg is. De DS wint het voor mij. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ok mensen... Dit topic is dus bedoelt om je mening te geven over de DS en PsP en niet over bijv. Nintendo over het algemeen. Ik heb op een ander forum namelijk al genoeg Nintendo afkrakingen gehoort die ook echt alleen maar gebasseerd waren op de games van Nintendo... Ik zou gaan voor de DS Waarom: Inovatieve gameplay Ik voel hem wel, dat stokje Mario Kart DS Als ik voor de PsP zou gaan dan zou het zijn: Mooiere graphics Meer functies ^^ Maar ik ga voor de gameplay die in dit geval nog vernieuwend is ook, de PsP is wel cool maar niet vernieuwend en dat doet Nintendo nou altijd zo goed vernieuwen kijk maar naar de DS en opkomende Revolution. @ Eli R. Goeie vraag, ik denk dat hij Link (de char dus) wel cool vind, moet ook wel want is een creatie van Shigeru.. @ The Italian Anti Nintendood, betekent dat dan eigelijk niet dat je tegen Nintendood bent en dus mensen die Nintendo afkraken, Anti is namelijk iets niet zijn.. Bewerkt: 2 februari 2006 door Yohan Reageren
Warrior Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 kan je msn'en met de psp?? Reageren
Dogwatch Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 kan je msn'en met de psp?? Daar is wel een speciale site voor Reageren
Koopa Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik vind de PSP, je kan er gewoon heel erg veel mee. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik heb de psp en ds allebei en ik ga voor de psp veel mooiere spellen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 NDS Veel leuker spellen dan PSP Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb de sony psp en ik heb de nintendo ds. De ds vind ik een klote ding. En de sony psp vind ik de beste van alle spelcomputers. Je hebt voor de sony psp burn out en GTA LCS. Je kan ook films er op kijken. Je kan ook muziek er op zetten. En je kan er ook plaatjes en afbeeldingen op zetten. En zelfs internetten. Op de ds kun je bijna niks. Daar heb je alleen die domme schattige mario spelletjes voor. En je hebt op de sony psp een miljoenen kleuren beeld. De ds is meer iets voor game boy freaks. GR denkaanhenk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.