.Syfes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ik ga voor de PSP. Ik heb er mij zelf 1 gekocht. En ik ben er heel tevreden over. Je kan er enorm veel mee. En bij de DS heb je zo twee schermen. Daar weet ik niet eens de functie van. De functie van de twee schermen is:aan het bovenste zie je het gewoon het spel zoals de psp maar de onderste scherm,kan je met je vinger drukken bijboorbeeld,de map veranderen.daarom verkies ik de DS+ je kan er mee online. Je kan zelf een andere soort game opspelen,de ds moet minder lang opladen als de psp,de ds kan veel meer als de psp,er zijn maar 2 dingen wat de ds niet kan zoals de psp en dat is:muziek erop en afbeeldingen.Daarom vind ik de ds veel beter als de psp. Bewerkt: 16 april 2006 door Syfes Reageren
Samurai Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 PSP. Hij heeft veel betere functies en de DS zuigt een pak. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 PSP is gewoon beter, eerst vondt ik de Nintendo DS vanwege de gameplay, maar op een gegeven begint die blij shit te blij te worden. En met PSP kan je ook muziek en foto's etc. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 psp is beter daar heb je meer mogelijk heden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.