Jump to content

MTA:VC

Recommended Posts

Geplaatst:

HY :cya:

Ik speel sinds kort, weer MTA VC

Maar nu heb ik een probleem :-(

Als ik hem opstart is er niks maar even spelen en dan zegt hij dat ik een Trainer gebruik :duh: Wat ik dus NIET gebruik! Kan ik hier iets aan doen?

En als ik aan het spelen ben blijft hij soms hangen en dan speelt ie weer door is echt zwaar iri! :-(

PS: ik heb de MTA:0.5 Patch geïnstalleerd kan dit er iets mee te maken hebben??

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik niet te veel COP of de Crusador anders word je disconnect door trainer terwijl je het niet hebt.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Moved to MTA Help

Uit de MTA 0.5 FAQ:

Sluit eerst alle open vensters en programma's. Als dat niet werkt, uninstall dan je MTA en installeer MTA weer. Het is ook bekend dat het veranderen van je game version van 1.0 naar 1.1 (vice city) dit kan fixen, ook al wordt er niet begrepen waarom - hier wordt nog naar gekeken.

Het is ook bekend dat "Kaspersky Anti Hacker" dit probleem kan veroorzaken. Er wordt geadviseerd om "Kaspersky Anti Hacker" af te zetten als je MTA 0.5 wilt spelen.

Geplaatst:
Gebruik niet te veel COP of de Crusador anders word je disconnect door trainer terwijl je het niet hebt.
Na het spawnen van de ViceCity Crusador (afgekort VCC) krijg je extra armour (dus teveel bij VCC en COP) waarbij je MTA client denkt dat je cheat...

@bjorn13: de patch heeft alleen te maken met de server...

Voorderest had RTS het antwoord al gegeven...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...