<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Hallo mensen Ik heb een kort filpmje gemaakt met het cheat device van Edison Carter Ik heb er zelf muziek en titeling bijgeplakt [wel in het engels] Ik hoop met dit filmpje te bereiken dat meer mensen zoiets gaan maken Alleen ik heb een probleem hoe moeten jullie het downloaden Als je iets weet zeg het dan ff Bewerkt: 2 januari 2006 door <<Salvatore Leone>> Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Thanks W3sl3y Hij is aan het uploaden http://rapidshare.de/files/10266596/The_Ad...ovie_1.wmv.html Dit is de link van mijn filpmje Reageren
quinton Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) mooi gemaakt dat filmpje, ik heb een vette stunt gefilmd ik zou hem er ook proberen optezetten dit is de stunt je mag een cijfer geven Bewerkt: 2 januari 2006 door quinton Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Sweet ik geef hem een 8+ Reageren
quinton Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Sweet ik geef hem een 8+ dankje Reageren
Dfix Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Thanks W3sl3yHij is aan het uploaden http://rapidshare.de/files/10266596/The_Ad...ovie_1.wmv.html Dit is de link van mijn filpmje Super strak! Een 9+ (ik kan geen 10 geven want er staat dat het volgende filmpje beter word dus die moet de 10 krijgen ) Heel mooi gemaakt Hoop dat er nog een komt Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo mensenIk heb een kort filpmje gemaakt met het cheat device van Edison Carter Ik heb er zelf muziek en titeling bijgeplakt [wel in het engels] Ik hoop met dit filmpje te bereiken dat meer mensen zoiets gaan maken Alleen ik heb een probleem hoe moeten jullie het downloaden Als je iets weet zeg het dan ff Heel leuk filmpje vooral dat liedje erbij is erg leuk. Mag ik vragen hoe dat liedje heet? Alvast bedankt. Reageren
henk_jan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 heel leuk filmpje..je vergat alleen 1 detail het niet tommy, maar Tony Reageren
Dfix Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 @ General Lee. Het liedje staat bij de aftiteling. Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Je klein foutje de volgende heet denk ik The Adventures Of Tony Movie 2 Ik weet nog niet precies waneer hij uitkomt maar hij komt zeker Ik ben een verhaal aan het verzinnen En een goede tip Ga er ook eens mee expirementeren best leuk hoor Bewerkt: 7 januari 2006 door <<Salvatore Leone>> Reageren
Dfix Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je klein foutje de volgende heet denk ik The Adventures Of Tony Movie 2 Ik weet nog niet precies waneer hij uitkomt maar hij komt zeker Ik ben een verhaal aan het verzinnen En een goede tip Ga er ook eens mee expirementeren best leuk hoor Hoe doe je dat dan? Want als ik ga opnemen met cheat device dan lagged die ongelovelijk.. Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je klein foutje de volgende heet denk ik The Adventures Of Tony Movie 2 Ik weet nog niet precies waneer hij uitkomt maar hij komt zeker Ik ben een verhaal aan het verzinnen En een goede tip Ga er ook eens mee expirementeren best leuk hoor hoe zet je er muziek bij en hoe neem je het op met windows media player want bij mij blijft hij het filmpje maar herhalen. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je klein foutje de volgende heet denk ik The Adventures Of Tony Movie 2 Ik weet nog niet precies waneer hij uitkomt maar hij komt zeker Ik ben een verhaal aan het verzinnen En een goede tip Ga er ook eens mee expirementeren best leuk hoor hoe zet je er muziek bij en hoe neem je het op met windows media player want bij mij blijft hij het filmpje maar herhalen. GIF'je is een plaatje. Filmpje is een video. Gebruik WMM. Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 wat is wmm en hoe werkt het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.