Dogwatch Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Heel cool, ik vind het zo cool dat ik hem veels te kort vind. Ik geef hem een 7,2. Volgende iets langer aub Vind ik ook hij is wel kort jah Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 hij is zo kort omdat dit part 1 is part 2 komt later uit Het is een vervolg Reageren
Dogwatch Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 een vervolg is tog altijd een volgend deel ??? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 WMM is Windows Movie Maker, dat zit waarschijnlijk al op je pc en is anders gratis te downloaden. Je kan daarbij heel simpel video's knippen en plakken en muziek (/geluid) en tekst bij toevoegen. Daarna kun je het expoteren als een video-bestandje en kun je het op een host (eigen host aan te raden) zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.