Jump to content

armax

Carl_Johnson2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb laatst armax gezien in mediamarkt maar er stond geen san andreas bij nou mijn vraag is of het wel lukt voor san andreas want ik kan echt nergens anders armax vinden kunnen jullie erachterkomen of het ook voor san andreas is of niet

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Normaal gezien bevat Armax cheats voor San Andreas. Maar als je het niet zeker bent, moet je het eens aan iemand van de winkel vragen, die weten het wel.

G.

Je kan later altijd codes invoeren bij ARMAX. De codes die al op de schijf staan hoef je niet meer in te voeren, die heeft men er al opgezet. Maar op internet kun je veel ARMAX codes vinden.

Bij de Ultimate Cheats San Andreas (uit de post van bjorntju) is dat een ander verhaal, daar staan enkele codes in en die kun je niet uitbreiden.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

weet ik maar als die aleen codes voor GTA SA wil:P

maar bij welke media markt heb jij hem dan gezien want ik zoek er ook al een tijdje naar!

bedankt allemaal en de mediamarkt is die van oosterhof alexandrium (zuid holland) inde buurt van capelle

@bjorntju lijkt me ook ver :bier::schater:

Bewerkt: door Carl_Johnson2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...