Carl_Johnson2 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik heb laatst armax gezien in mediamarkt maar er stond geen san andreas bij nou mijn vraag is of het wel lukt voor san andreas want ik kan echt nergens anders armax vinden kunnen jullie erachterkomen of het ook voor san andreas is of niet Bewerkt: 2 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
bjorntju Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) bedoel je deze? http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...1&lgl_Section=1 maar bij welke mediamarkt heb jij ze gezien want ik zoek er ook al heel lang naar voor de game cube en volgens mij zitten bij de originelen ARmax ook cheats voor GTA SA bij Bewerkt: 2 januari 2006 door bjorntju Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Normaal gezien bevat Armax cheats voor San Andreas. Maar als je het niet zeker bent, moet je het eens aan iemand van de winkel vragen, die weten het wel. G. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Je kan later altijd codes invoeren bij ARMAX. De codes die al op de schijf staan hoef je niet meer in te voeren, die heeft men er al opgezet. Maar op internet kun je veel ARMAX codes vinden. Bij de Ultimate Cheats San Andreas (uit de post van bjorntju) is dat een ander verhaal, daar staan enkele codes in en die kun je niet uitbreiden. Bewerkt: 2 januari 2006 door Gunslinger Reageren
bjorntju Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 weet ik maar als die aleen codes voor GTA SA wil:P maar bij welke media markt heb jij hem dan gezien want ik zoek er ook al een tijdje naar! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 *OFFTopic* Carl_Johnson2 je sig is veel te groot Max 500x100 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) bedankt allemaal en de mediamarkt is die van oosterhof alexandrium (zuid holland) inde buurt van capelle @bjorntju lijkt me ook ver Bewerkt: 4 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
bjorntju Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ok bedankt dan maar kijken bij de media markt in eindhoven wand dat is een beetje te ver Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.