Jump to content

wat vind je stom aan sa


the_fa2man

Recommended Posts

Het domste uit SA vind ik die domme auto bestuurders rijden zo roekeloos en gaan onverwacht een andere richting op

ja vind ik ook ze zouden pinkers moeten invoegen en als je zelf voor een rood licht stopt rijden ze spontaan in je achterste :s

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    4

  • the_fa2man

    4

  • EXIT

    2

  • jeroentjuh13

    2

Ja, das balen. Denk, ga ik netjes rijden met die getunde bak om schade te voorkomen, stop ik netjes voor een stoplicht bam weg achterkant... Ook stom dat als ze niet tegen je aanbotsen met een stoplicht dat ze als een gek gaan toeteren, alsof ze dat stoplicht niet zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Pinkers? Ik neem aan gezien het verhaal van Svenie dat dat richtingaanwijzers zijn? :D. Maar goed....het meest irritante van SA vind ik de Mount Chiliad Bike-missies. Die zitten bovenop die berg en Rockstar wist heus wel dat de meesten die missies wel een aantal keren overnieuw moeten doen. Bouw er dan een saveplaats. Maar nee: je kan saven in het dorpje aan de voet van die berg (maar dan moet je iedere keer met een voertuig omhoog rijden) óf je bewaard je spel bij je vliegveld natuurlijk, maar dan moet je steeds dat hele eind naar die berg vliegen. Erg vervelend en nog lastiger eigenlijk dan de challenges zelf....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik er een beetje jammer aan vindt is dat die sweet alleen beld voor missies maar dat je verder geen contact meer hebt als je hem eenmaal hebt uitgespeeld. want je kan daarna bijna niks meer doen maar voor de rest is het een leuk spel _O__O__O_:*D:*D:*D:{

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik nou stom vind aan Gta Sanandreas zijn die nachtclubs zeker die ene disco :duh:

in Vice City heb je de Malibu Club dat vond ik z,n mooie club en in Gta Sanandreas

heb je z,n rare disco met wat k*t muziek erbij :{

en die personage,s bijvoorbeeld gaat er iemand een politie rammen en dan schiet de politie ze

gelijk dood.. echt nep vind ik dat, en die bestuurders in die auto,s :duh:

ga ik heel hard rijden op de snelweg, dan gaat iedereen hard rijden

en als ik gewoon rustig op de snelweg rij met m,n getunde bak dan komt er gelijk

weer een vrachtwagen op me koferbak rammen :klap::{:-(

en sommige bugs. :engel:

maar ik moet je zeggen als Gta Sanandreas zo perfect was dan was het echt saaai geweest

tuurlijk zitten er wat fouten het is ook door menselijke lichamen gemaakt.

en die maken fouten.

maar voorderest heb ik echt niks te klagen want het is een prachtig mooi spel

als je het dan gelijkt met die andere spellen zoals Mafia, True Crime en nog wat andere spellen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is erg vervelend, ik had er vaak last van toen je die missie moest doen dat je auto heel moest blijven. Één vervelende auto en baf, auto stuk, erg jammer is dit. Verder hoop ik inderdaad dat ze:

1: De bestuurders van auto's dus meer hersenen geven

2: Pedestrians meer hersenen geven

3: Politie ook even bijspijkeren

4: Meer contact hebben met je vrienden, dat je bijvoorbeeld Sweet of Vialpando opbelt om iets te gaan doen, overal ofzo.

5: Echt belangrijk: Graphics. Praktisch gezien ziet het er niet uit, toen ik het spel eerst gedownload had om te kijken of het wat is(heb hem later gewoon gekocht, R* verdiend het gewoon met dit soort meesterwerkjes), en toen ik ging spelen voor het eerst schrok ik echt en wist ik niet eens of het het goede spel was, dat was wel jammer.

Voor de rest, top! Wat een vrijheid zeg!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het verhaal opgegeven moment echt stom worden...

Ik bedoel je begint als een "Grove St. OG" en je word dan inene zakenman enz...

Ze hadden gewoon het hele gang idee meer moeten uitdiepen, en dat zaken gedeelte laten vallen, behalve dan dat je in winkels geld kon halen zodat die winkel dan zogenaamd "protected" zou zijn door jou gang.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook zo, je loopt met een bazooka over straat, politie doet niks.

Al sla je iemand waar politie bij is, heb je gelijk een wanted ster, dat vindt ik ook een groot minpuntje ;)

Nu maar hopen dat Gta IV meer hersens heeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...