DaddyPimp Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey, Wat vinden jullie van mijn nieuwe NWA Sig? Raten a.u.b. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooie achtergrond , en vette lettertype! Verder kan ik er niet veel over zeggen 9,5/10 Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooi hoor, maar die signature is te groot voor dit forum, en ik zie dat je hem al als handtekening hebt ingesteld. Ik zou hem maar weghalen als ik jou was, voordat je signature wordt verwijdert en je een waarschuwing krijgt. Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooi hoor, maar die signature is te groot voor dit forum, en ik zie dat je hem al als handtekening hebt ingesteld. Ik zou hem maar weghalen als ik jou was, voordat je signature wordt verwijdert en je een waarschuwing krijgt. Hij is niet te groot hij heeft teveel kb's Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Bedankt voor de tip Juice, ik heb het al gewijzigd. Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooi hoor, maar die signature is te groot voor dit forum, en ik zie dat je hem al als handtekening hebt ingesteld. Ik zou hem maar weghalen als ik jou was, voordat je signature wordt verwijdert en je een waarschuwing krijgt. Hij is niet te groot hij heeft teveel kb's Je snapt heus wel wat ik bedoel . Waarom plaats je dan zo'n reactie Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooi sig, ze zijn een beetje indrukt maar dat valt nog wel mee. Mooi lettertype en, yes, een border 8/10 Je snapt heus wel wat ik bedoel . Waarom plaats je dan zo'n reactie Omdat hij dan weer een post erbij heeft. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nu weer gewoon raten a.u.b. Reageren
Slimm Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 NWA = Jou sig = Ik vind hem erg geslaagd, ook al is het een simpele signature.. Er valt niet veel over te vertellen maar toch vind ik het geheel erg mooi. 9.5/10 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Zo, inderdaad erg mooi! PS: Moet het niet "Str8 Outta Compton" zijn Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bedankt voor de reacties, ik vind hem zelf ook erg geslaagd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.