GTA GUY Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hallo Ik zit vast bij het Las Vanturas stadium event en de NRG-500 Challange in San Fierro. Zou iemand mij kunnen helpen ? Het is ( in-game ) Maandag en je begint bij het stadion in LV. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit voor mij te halen?? Hieronder mijn save-game : P.S. Gebruik a.u.b. geen code's/ cheats
Barcelona Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel. EDIT: Ik moet had de missie bijna klaar maar nu ga ik naar de bios dus ik kon hem niet voor je halen. Iemand anders moet de missie doen. Bewerkt: 2 januari 2006 door Max1990
Dizzee Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Dirt Track en NRG500 challenge beiden gelukt. Savegame zit in de bijlage.
GTA GUY Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hey Dizzee Hartstike bedankt man. Ik haalde dat echt niet. Heb zo vaak geprobeert maar was steeds mislukt.. Thanx
GTA GUY Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) hallo Ik zit vast bij een straatrace. Zou iemand voor mij in San Fierro die ene race willen halen bij de auto garage. Go Go Karting. En please de Mount chiliad challange's. ik kom daar ook niet echt verder! Bewerkt: 3 januari 2006 door GTA GUY
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel. Gehaald je kreeg 10.000 erbij. Geen cheats of wat veranderd. MegaUpload Save-Game Rapidshare Save-Game EDIT:Mount Chillin vergeten ik had alleen Go-Go Karting gedaan Ik doe hem weer. EDIT:Ik laat hem maar aan iemand anders over om Mount Chilad te doen ik weet waar dat ligt. Bewerkt: 3 januari 2006 door AmsterdamBoy
Dizzee Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb dan maar alle 3 de chilliad challenges gedaan...
GTA GUY Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Hey Dizzee Alweer hartstikke bedankt man. zo een mensen heb je nodig op dit Forum. Keep up the good work !! Edit : Ik kom niet verder bij straatraces in Los Santos, Het zijn er maar 2, zijn echt Iritant. Heb de rest al zelf gehaald. Zou iemand mij willen/kunnen helpen ? Ik zou het zeer op prijs stellen En please geen code's/ cheats gebruiken Bewerkt: 4 januari 2006 door GTA GUY
Dizzee Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ach, ik doe het met plezier he. Ik probeer deze dus ook ff. All races won!!!: $100.000 erbij
GTA GUY Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Hey dizzee alweer vreselijk bedankt. Je hebt me echt geholpen! >>> Door Dizzee: Slotje dan maar weer. Als er nog iets is, je weet het he <<< Bewerkt: 5 januari 2006 door Dizzee
Recommended Posts