Grove St. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 he, in die missie moet je de buurt van cesar veroveren etc. maar op het laatst als die mensen over het hek komen, en je die gast moet redden. Komt er een bazooka opm mij af. waar ik ook sta. Van mijn kant Dus ook die gast gaat dood, tips etc. zeg ze hier! Reageren
corvie Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Eej, Bedoel je van dat gastje dat op het dak staat tegen over je of dat gastje dat bij jouw hoordt... als je achter hem gaat staan Dan kan die je niet raken als het goed is. Gelukkig nieuwjaar allemaal Reageren
Pietje II Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je moet ook niet naar die ene gast gaan, blijf gewoon veilig staan waar je staat en schiet zo vanaf een afstand alle vagos dood die over die schutting heen klimmen, en die van achter je komen. Als je op je plek blijft staan moet je als het goed is niet door raketten geraakt worden. Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Oke, en hoeveel raketten komen er? en kan je dat gastje met raketten niet neer knallen? of is het dan missie failed Reageren
corvie Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 D'r blijven geloof ik gewoon raketten komen van de vijand en van je eigen poppetje maar die van je eigen poppetje zijn voor andere mensen bedoelt... ik zou het niet doen want dat gastje knalt er heel veel neer... zonder dat gastje moet je zelf veel meer doen Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) De gast met de bazooka moet je als eerst killen en blijf op een grote afstand. Dan is het niet zo moeilijk. Met een M4 kan je deze persoon het beste uitschakelen. EDIT. Bijna vergeten: Als ik het goed heb is er ook nog iemand met een vlammenwerper. Blijf hier ook uit de buurt van. Bewerkt: 3 januari 2006 door LucasV Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waar staat dat mannetje dan, met de bazooka? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waarschijnljk heb je het over de missie Riot. Daar staat bij het huis van Ceasar ook een man op het dak met een bazooka. Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.