jort Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hoi Allemaal, Elke keer als ik de missie Beat Down on B-Dup doe lukt het mij wel om eerst dat park te veroveren en als ik dan bij dat huis ben lukt het mij ook wel om al die mannetjes die ervoor staan dood te schieten, maar zodra ik dan zamen met sweet het huis binnen wil gaan, dan krijg ik een zwart beeld en dat gaat niet meer weg. Mijn computer reageert dan nergens meer op. weet iemand wat je hier tegen kan doen??? Ik hoor het graag Gr. Jort Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Savegame aanvragen, voor de rest geen idee Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hoi Jort, Heb je mod's gebruikt waardoor evt fouten kunnen komen of heb je gecheat(wat opzich geen probleem hoeft te geven). Of is je DvD beschadigd. Ik hoor het graag, Ikkes. Reageren
gta 88 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 of he tis en bug in het spel een foutje ik kan bv niet straat rachen Reageren
jort Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 de 'dvd is niet beschadigd en ik heb ook niet gecheat, een save game heb ik liever niet omdat ik het spel zelf zonder cheats uit wil spelen. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Als je computer te langzaam is kan dat gebeuren. Sluit andere programmas dus af terwijl je san andreas doet. Als je dat al doet: Ik heb het ook weleens, dan moet je gewoon nog een keer proberen. Reageren
jort Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb het probleem opgelost, ik heb van de dvd een image gemaakt en heb vervolgens het spel via alcohol gespeeld, ik ben nu bij the end of the line alleen doet het spel af en toe wel een beetje wreemd ga zo dus maar weer via de originele cd spelen. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Vergeet niet WikiGTA te checken als je er niet uit komt: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...t_Down_on_B-Dup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.