job+thom Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik was in een dorpje ergens op het platteland toen ik een auto met daarin een agent tegen kwam hij vergat te remmen en botste tegen mijn outo. ik dacht laat ik hem straffen ik stapte uit en shoot zijn hoofd er af terwijl hij nog in zijn outo zat meteen 1 ster ,ik weer in mijn outo en wegwezen tot mijn werbazing rijd die agent zonder hoofd achter mij aan een heel eind. ik besluit uit te stappen hij stopt maar stapt niet uit (niet gek voor iemand zonder hoofd) ik maak wat foto's en rij weer weg hij weer achter mij aan bij een brug rijd de agent tegen een vrachtwagen en beland in het water jammer nou was net grappig ik ook het water in en een onder water een prinscreen maken gek verhaal maar waar gebeurt!!!!! hier printscreen: Bewerkt: 2 januari 2006 door job+thom Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Als je een 'Print Screen' hebt gemaakt, moet je Paint of Photoshop o.i.d. opstarten en het plaatje daar plakken en opslaan. Dan moet je je plaatje uploaden met Imageshack en de link kopiëren en hier neerzetten. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 foto's heeft hij niet opgeslagen de printscreen wel maar krijg ik niet geplaatst iemand een iede?? Druk op Ctrl + V in Paint. Sla op, en upload met ImageShack. Kies voor Thumbnail for forums (1). Plak die regel in je post. Dan staat de afbeelding als het goed is erin. En over wat je vertelde; waarschijnlijk een bug. Ik heb ook vaak dat iemand nog lang in de auto blijft zitten nadat ik diegene dood heb geschoten. Maar dat diegene daarna nog kon rijden heb ik nog nooit meegemaakt. Reageren
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 outo Volgens mij is het auto ONTOPIC: Ik vind het ook wel komies maar je screenshot is nogal vaag... Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind de screenshot te vaag. Ik kan er geen Politieagent uit maken. Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind de screenshot te vaag. Ik kan er geen Politieagent uit maken. Hetzelfde, ik kan het ook niet echt zien... Ik moet morgen toch lenzen gaan halen dus misschien zie ik het morgen wel.. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je had gewoon foto's gemaakt met je ingame camera. Laat die dan is zien... Reageren
Ferre Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je had gewoon foto's gemaakt met je ingame camera.Laat die dan is zien... Ik denk dat de kans klein is dat je weer een foto van een agent zonder hoofd kunt nemen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik denk dat de kans klein is dat je weer een foto van een agent zonder hoofd kunt nemen. Zo klein is die kans niet. Ik had dit ook een keer. Ik stond op het dak van een tram en schoot 'voor de gein ' het hoofd van een agent eraf. Ik sprong van de tram af en jatte een auto, en toen bleef hij me gewoon achtervolgen. Ik denk dat ik wel foto's heb. Als ik ze gevonden heb, post ik ze wel. Edit: gevonden! Op de foto zie je duidelijk dat de linker agent geen hoofd meer heeft! agent zonder hoofd Bewerkt: 3 januari 2006 door flying dutchman Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Wel nooit gehad! Wel een keer dat ik iemand 100% headshot schoot mar die wou niet stereven! Er was wel veel ruimte tussen ons! Kan dit de reden zijn? Reageren
Blizz Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het was misschien gewoon een foutje in het spel Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja maar er kwam wel bloed uit Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Op die foto's zie je helemaal geen agent zonder hoofd. En ja, het is "auto" niet "outo". Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 komies Volgens mij is het komisch Wel een keer dat ik iemand 100% headshot schoot mar die wou niet stereven!Er was wel veel ruimte tussen ons! Kan dit de reden zijn? Nee gewoon een bug. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 outo Volgens mij is het auto ONTOPIC: Ik vind het ook wel komies maar je screenshot is nogal vaag... post wat nuttigs of post niet ! typ zelf de woorden eens goed het is niet komies maar komisch Exuses voor mij moderatorig gedrag .. ik kan dat niet hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.