Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey.. Wat vinden jullie van mijn nieuwe sign?? Ik ben nog niet zo super goed hier in! Maar toch... Ik wil heb showen . Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Render: Is goed, niks aan te doen Background: Wel goed, alleen het kan véél mooier. Tekst: De tekst vind ik tegenvallen. Download eens een andere font. Ik mis ook nog een border. 6.8/10 Bewerkt: 2 januari 2006 door Juice Reageren
Kraay Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 6.9/10 Een mooie render, alleen ben je de border vergeten en had het lettertype wel iets beter gekund hebben. Over de achtergrond, apart effect . Maar zou mooier kunnen Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik vind de achtergrond niet echt passen bij de render. Misschien als de achtergrond wat kleurijker wordt. maar de render is wel mooi. Alleen de tekst mag wel wat duidelijker te zien zijn. Verder mooi gedaan! 7/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De background is gewoon stock http://qualitywallpapers.x-istence.com/Games/Halo%202.jpg Lol alleen maar tekst, Kvind de tekst ook niet super. Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Wacht ff, je haalt een background van internet. rekt hem uit (- punt) zet er tekst op in times new roman (- punt) en zet daar een slecht effect over (- punt) ? Jij kan veel beter, als ik dat zou moeten raten zou het niet zo heel hoog worden. Hopelijk begrijp je dat je misschien iets meer moet doen eraan. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Wacht ff, je haalt een background van internet. rekt hem uit (- punt) zet er tekst op in times new roman (- punt) en zet daar een slecht effect over (- punt) ? Jij kan veel beter, als ik dat zou moeten raten zou het niet zo heel hoog worden. Hopelijk begrijp je dat je misschien iets meer moet doen eraan. Tja... Ik doe mijn best ook om het zo mooi mogelijk te maken! Owja.. De tekst is geen times new roman. ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.