Jump to content

Mijn nieuwe sign..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Render: Is goed, niks aan te doen

Background: Wel goed, alleen het kan véél mooier.

Tekst: De tekst vind ik tegenvallen. Download eens een andere font.

Ik mis ook nog een border.

6.8/10

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

6.9/10

Een mooie render, alleen ben je de border vergeten en had het lettertype wel iets beter gekund hebben.

Over de achtergrond, apart effect ;) . Maar zou mooier kunnen

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond niet echt passen bij de render. Misschien als de achtergrond wat kleurijker wordt. maar de render is wel mooi. Alleen de tekst mag wel wat duidelijker te zien zijn.

Verder mooi gedaan!

7/10

Geplaatst:

Wacht ff, je haalt een background van internet. rekt hem uit (- punt) zet er tekst op in times new roman (- punt) en zet daar een slecht effect over (- punt) ? Jij kan veel beter, als ik dat zou moeten raten zou het niet zo heel hoog worden. Hopelijk begrijp je dat je misschien iets meer moet doen eraan. ;)

Geplaatst:
Wacht ff, je haalt een background van internet. rekt hem uit (- punt) zet er tekst op in times new roman (- punt) en zet daar een slecht effect over (- punt) ? Jij kan veel beter, als ik dat zou moeten raten zou het niet zo heel hoog worden. Hopelijk begrijp je dat je misschien iets meer moet doen eraan.

Tja...

Ik doe mijn best ook om het zo mooi mogelijk te maken!

Owja.. De tekst is geen times new roman. ;)!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...