Mikeyyy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Hoi Ik kom niet verder bij de rij school burn and lap. Zou iemand die voor me willen doen? Ik heb gesaved in een huis en als je uit de deur ga dan staat je tegenover de rij school Ga daar naar binnen. O,ja geen cheats wand voor die missie hoef je niet te cheaten AUB geen mods Alvast bedankt! Greetz Mike Klik hier voor de save game! Bewerkt: 2 januari 2006 door Mikeyyy
Grove St. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem ! EDIT: Ik moet weg, kan iemand anders hem doen? Bewerkt: 2 januari 2006 door Grove St.
SilverDust Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik doe hem ff geduld http://rapidshare.de/files/10265333/GTASAsf7.b.html je moet de 7 in het nummer veranderen in een ander cijfer als je al ee save game op 7 hebt staan Bewerkt: 2 januari 2006 door gtaboooy
Mikeyyy Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Oke hèèl erg bedankt! Greetz Mike Edit: Oke ik save er altijd gewoon overheen mijn maakt het niet uit welke save game hij staat. >>> Door Dizzee: Savegame aanvraag voltooid. Slotje<<< Bewerkt: 3 januari 2006 door Dizzee
Recommended Posts