Jump to content

raar ding dat in de lucht hangt

Recommended Posts

Geplaatst:

hey allemaal,

ik was daarjuist san andreas aan het spelen en ik ging naar dat ene hoog gebouw in Downtown Los Santos

en daar zag ik dit in de lucht hangen:

gallery759cp.jpg

weet iemand wat dit is :?

moet het een wolk voorstellen ofzo dan is het wel echt slecht gemaakt :schater::schater::schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Yep, dit is een wolk. Als je in een vliegtuig zit, kom je ze vaak tegen en kun je er ook door heen vliegen.

Bewerkt: door LucasV

Volgens mij is dat wel gewoon een wolk hoor..

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

Als je in een vliegtuig zit, ziet het er mooier/beter afgewerkt uit volgens mij ..

Geplaatst:

Dit is gewoon een wolk. Maar als je in een vliegtuig zit kom je dichterbij de wolken dus worden ze beter geladen. Maar over het algemeen zien de wolken gewoon zo eruit, ook als je in een vliegtuig zit.

Ikkes

Geplaatst:

Zijn de wolken altijd zo of is dit een onweers wolk? of is er geen verschil tussen de wolken?

WOLK , en er is geen verschil tss de wolken

Blu3ice

Bewerkt: door ammunation
Geplaatst:

Ik snap niet wat je er ''slecht gemaakt '' aan vind hoor het is gewoon een wolk dat ziet iedereen en het is nog een mooie ook:P :bonk:

Dat is zeker een wolk :D . Ik vind die nog goed gemaakt. In VC zijn er wel geen wolken. :Y

Tip om eens te proberen, spawn nu met een cheat een monster truck. En rij dan af het gebouw.

Dat is mega zalig.

Greetz Matiscus :bier:

Bewerkt: door Matiscus
  • 2 maanden later...

Het is geen wolk, het is een wolk met wraak.

:engel:

>>> Door .Levi.: Je bumbt dit topic dat al een tijdje geleden is besproken, waarbij de starter van het topic ook al zijn antwoord heeft gekregen.. Deze post van jou was niet nodig geweest. Laat dit topic maar rusten en dat geld voor iedereen.<<<

Bewerkt: door .Levi.

*edit* verwijderd

sorry voor t onnodig posten

>>> Door BS: Bij deze ook gesloten.<<<

Bewerkt: door Big Smoke
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...