<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hoe maken jullie deze plaatjes Reageren
Shorty_D Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Dat kon je het beste in het onzin forum zetten. Maar goed dat soort dingen worden met photoshop programma's gemaakt en dergelijke. Ik kan zoeits niet dus heb ik het laten maken. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Neem eens een kijkje in deze (klik) tut daar staat alles hoe je het maakt. Als je alle stappen volgt krijg je een mooie. Je kan ze dan hier (klik) showen. Succes, Ruurd31.. Bewerkt: 2 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
BaasB Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik denk dat je beter in het Graphics forum kunt wezen, of niet? Ik heb er ook niet veel verstand van, maar ik denk dat dit een goede link is. Hier hebben ze denk ik wel meer verstand van die plaatjes Suc6 EDIT: Shorty_D en Ruurd31 waren me voor Bewerkt: 2 januari 2006 door BaasB Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Als je zo`n balkje wil hebben. Dan kun je dat als het goed is ook aanvragen! Dat kan in deze topic. Succes! Wesley_GTA Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Dat zijn userbarz, daar staat op welke dingen je gebruik en in bezit hebt. Ze zijn heel makkelijk te maken en er is zelf een aanvraag topic over, hier. EDIT: wesley was sneller Bewerkt: 2 januari 2006 door DMWTM30 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 .1 zoals de andere leden zeggen .2 je hebt wel Photoshop nodig ! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Leuk, ik ga et es proberen bedankt! Reageren
Rekam Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 En Fireworks 8 dan? Ik denk niet dat dit mogelijk is met Fireworks. Kijk gewoon voor meer info in het graphics forum. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Sorry dat ik ambetand deed Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Maar Fireworks is nu ook van Adobe en is makkelijker in gebruik denk ik (overzichtelijkheid enzo). Ik heb photoshop 7 gehad. Maar ik vond Fireworks beter. Edit: Fireworks intregreert ook veel beter met Flash en Dreamweaver. Bewerkt: 5 januari 2006 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.