Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

wie zou voor mij effe wat verder spelen tot dat je farewell mij love klaar hebt ik vraag dit om datik alles kwijt ben.. zou iemand het willen doen?...

Geplaatst:

Deze vraag kan je beter in het San Andreas savegame forum kunnen vragen, dan zal er ook iemand sneller antwoorden op je vraag

Geplaatst: (bewerkt)

Dat vind je >>hier<<. Lees eerst wel even goed de regels door voordat je een nieuw topic aanmaakt.

Doe eerst even die tips die we in dat andere topic vertelt hebben (over >>dit<< topic heb ik het)

Succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ruurd?hij geeft nog steeds aan dat hij opnieuwbegint en ik heb allesgeprobeerd kan ik nu ook gewoon winrar er af halen en iets downloade zou hij het dan ook doen?

Geplaatst:

Je kunt San Andreas natuurlijk opnieuw installeren. Als hij het daarna nog steeds niet doet, dan heb je een probleem. Je zou je PC-specs eens kunnen vergelijken met de specs die je nodig bent.

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Als ze beter zijn dan deze, moet je je PC een na (laten) kijken.

Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...