ebbc5 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 wie zou voor mij effe wat verder spelen tot dat je farewell mij love klaar hebt ik vraag dit om datik alles kwijt ben.. zou iemand het willen doen?... Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Deze vraag kan je beter in het San Andreas savegame forum kunnen vragen, dan zal er ook iemand sneller antwoorden op je vraag Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Dat vind je >>hier<<. Lees eerst wel even goed de regels door voordat je een nieuw topic aanmaakt. Doe eerst even die tips die we in dat andere topic vertelt hebben (over >>dit<< topic heb ik het) Succes, Ruurd31.. Bewerkt: 2 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
ebbc5 Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ruurd?hij geeft nog steeds aan dat hij opnieuwbegint en ik heb allesgeprobeerd kan ik nu ook gewoon winrar er af halen en iets downloade zou hij het dan ook doen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je kunt San Andreas natuurlijk opnieuw installeren. Als hij het daarna nog steeds niet doet, dan heb je een probleem. Je zou je PC-specs eens kunnen vergelijken met de specs die je nodig bent. Minimale systeemeisenProcessor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Als ze beter zijn dan deze, moet je je PC een na (laten) kijken. Ruurd31.. Reageren
ebbc5 Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 dat had ikkes ook al gezegd dat hebik gedaan en nog doet hij nix:S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.