Jump to content

kwijt


ebbc5

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ebbc5

    17

  • Ikkes

    5

  • Ruurd31

    5

  • Dizzee

    3

Top Posters In This Topic

Je kan die missie's ook gewoon zelf doen. We zijn jou slaaf niet. Als je een missie niet lukt willen we je best helpen. Maar voor zo iets niet :t . En wat dat probleem met je PC betreft: Heb je SA wel legaal?

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

NEE WANT HET LUKT NIET!! MIJN BROER HAD EEN PAAR MISSIES GEDAAN EN DIE ZIJN NU DUS WEG EN ME BROER IS OOK WEG OP VAKANTIE!! en ik heb ze al 1000x geprobeerd en het lukt ni en jullie helpen niet eens

en op ikkes ik heb hem uit de winkel...

Link to comment
Delen op andere websites

Doe dan de missies die je wel lukken, en als er dan eentje niet lukt, vraag dan of we die ene dan willen doen.

Dat zou geen probleem mogen zijn. En zet alsjeblieft je caps uit... Als je roept, is er zeker niemand die je gaat willen helpen met een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je tot zover je wel kan en dan vraag je een missie aan. Ga je zelf weer veder. En lukt er weer een niet vraag je die ook weer aan. En zo ga je maar door. Maar wij zijn hier niet om jou fouten te herstellen als slaven....

Veel succes ermee!

EDIT:

Dizzee was me voor!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

sorry raak een beetje gefrustreerd door da spel maar die ene dat je in moet breken lukt me niet dei ene dat je freddie moet lukken lukt ook niet.

EDIT: en ook die met sweets girl nietdus de 3 die nu moeten kan ik niet :$

GTASAsf1.b

Bewerkt: door ebbc5
Link to comment
Delen op andere websites

bah bah allemaal zielig doedan gewoon een paar missies

Man zeg doe gewoon die missies!

Je hebt ze al gedaan dus weet je hoe ze gaat!

Als er iemand niet verder kan, zal iedereen je zeker willen verder helpen zoals ruurd,.... .

Maar niet voor iemand die te lui is! :t

Dingen zoals:wagens, huizen,.. die je in het spel verandert door middel van de files te veranderen.

SAMI is een heel goed prog. om mods te instaleren! Te downloaden op gtagames.nl geloof ik

Bewerkt: door zethe
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...