Big-Bear Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Zouden jullie mijn nieuwste, en ook 1 van mijn 1e mooise signature's willen raten: Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Voor je eerste signature is hij heel netjes BB! Je lettertype is OK, je hebt, jaja eindelijk is iemand die het heeft, een border. 8/10 Reageren
XboxGta Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Knap voor je eerste sig De kleuren passen mooi samen, maar juist het lettertype is niet zo duidelijk. 8,5/10 Bewerkt: 2 januari 2006 door XboxGta Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mooi voor je eerste alleen haal die scanlines weg bij het gezicht 7/10 zonder scanlines bij gezicht 8/10. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Tip voor de scanlines; doe de scanline aan de zijkanten. En lettertype is wat vaag te lezen maar verder heel netjes gedaan! 8/10 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ja, daar heb je een punt, misschien zou dat wel mooier geweest zijn, maar goed, toch wat mooie cijers. Ik heb nog wat signatures gemaakt, alleen dan met een Pixelstretch, en wat andere effecten: 1. 2. Bewerkt: 2 januari 2006 door Big Bear Reageren
Thabit Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Nummer 2 is wel mooi, alleen zou de render misschien iets meer naar voren moeten. Niet dat alles daar overeen zit. En met nummer 1 moest je de brush layer op Overlay zetten, want dat witte er zo over heen is niet mooi! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 1e: Erg mooi alleen wat heb je met de scanlines gedaan? Probeer ze 1 kant op te laten lopen is veel mooier. En de text is wat moeilijk leesbaar. 2e: Ook mooi alleen ik vind de brush over haar hoofd niet mooi. Text is al beter. 3e: Goed. Maar de render is nu een beetje de achtergrond in de plaats van het gene wat eruit moet komen. Nu komt meer de tekst eruit. Samen:8,5/10 Erg goed voor een beginner. Probeer eens wat blend tutorials. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.