vice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) hallo, ik heb een vraagje: ik denk wel dat er nog spelletjes zijn dat op runescape lijken maar...ik kan nooit iets leuks vinden ofwel is het zo iets waarbij dat je wel iets kan doen maar je loopt niet rond met een poppetje..enz. dus nu is men vraag: ik zoek ene spel met:online game,op het internet te vinden zonder te moeten downloaden,dat een beetje op runescape lijkt...(bedankt!) DIT ZAL WEL TOEGELATEN ZIJN DENK IK TOCH,normaal wel want het is bij ovirige fora... !(hopelijk speel jij het ook dan kunen we vrienden worden... ) vice edit:gelieve gratis en zonder een inlog code nodig te hebben ofzo Bewerkt: 2 januari 2006 door vice Reageren
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Misschien is dit wel wat voor je? Er zit geen vechten in, alleen chatten. En je kunt (als je wilt) ervoor betalen. Je hebt ook een op tekst gebaseerd maffiaspel. Een review hierover vind je hier. Reageren
vice Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) oh ja habbohotel en barafranca, toevallig speel ik het al,ikzelf vind dat het niet echt op rs lijkt... toch bedankt!misshien dat je nog eentje kent...of iemand anders. toch bedankt vice Bewerkt: 3 januari 2006 door vice Reageren
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) intussen heb ik een spel gevonden van een ander topic misshien dat dit wat voor mij is,wie speelt het kan die persoon me wat helpen? en is het gratis en moet je het downloaden? vice Bewerkt: 3 januari 2006 door vice Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik speel ook barafranca. En ik zoek daar eigenlijk ook achter vice. Ik ga het topic zeker volgen. Reageren
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ok fijn, weet jij toevallig iets over dat spel ? het lijkt me denk ik leuk alleen weet ik niet juist wat het is.. p.s. iik heb ook nog een andere site dat een beetje op barafranca lijkt Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Iets over dedective zijn denk ik. Ik weet het niet zeker. Maar het lijkt wel tof. BTW: Wat is de URL van het spel dat lijkt op barafranca? Greetz Matiscus. Reageren
Upstream Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Iets over dedective zijn denk ik. Ik weet het niet zeker. Maar het lijkt wel tof. BTW: Wat is de URL van het spel dat lijkt op barafranca? Greetz Matiscus. www.barafranca.com? Reageren
vice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Iets over dedective zijn denk ik. Ik weet het niet zeker. Maar het lijkt wel tof. BTW: Wat is de URL van het spel dat lijkt op barafranca? Greetz Matiscus. misshien ken je dit ook al, dit is het spel maar afé nu weet je dat weer nu gaan we weer verder met het topic... Bewerkt: 3 januari 2006 door vice Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Misschien is dit spel wel leuk voor je Heb het zelf ook heel lang gespeelt maar vind er nu geen hol meer aan Bewerkt: 8 januari 2006 door X-Qyeh Reageren
vice Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik heb is naar de screenshots gekeken de graphics zijzn niet de beste maar als ik zo is kijk lijkt het wel een leuk spelletje,ikga me is aanmelden als ik tijd heb. Reageren
vice Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) ik wou het spel is zien ik heb me kunnen createn enzo..het downloaden ging ook perfect.maar ik kon nooit de installatie op starten... vice edit:ik probeer nog een keer hem te downloaden als het dan niet lukt...zal ik het niet kunnen spelen . de fout die hij zegt is'the setup files are corupted.please obtain a new copy of the program.' kunnen julie dit vertalen? Bewerkt: 11 januari 2006 door vice Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik wou het spel is zien ik heb me kunnen createn enzo..het downloaden ging ook perfect.maar ik kon nooit de installatie op starten...vice edit:ik probeer nog een keer hem te downloaden als het dan niet lukt...zal ik het niet kunnen spelen . de fout die hij zegt is'the setup files are corupted.please obtain a new copy of the program.' kunnen julie dit vertalen? De installatie files zijn corrupt oftewel je hebt een nieuwe Installatie files nodig Reageren
SamShine Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 @ Curtis Jackson: Als je naar de datum had gekeken zie je dat dit topic al meer dan een maand oud is! Dus je post is jammer genoeg een beetje onzinnig! Let de volgende keer dus ietsjes beter op, oke Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 anarchy online. je hebt wel bittorent nodig om het te downlaoden maar verder heb je wle alemaal leuke geweren. wnat anarchy online is ene soort van torrent.site is www.anarchyonline.com volgens mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.