ebbc5 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik heb per ongeluk ales gewist en ben alles kwijt dus vraag ik of jullie t/m farewell love kunnen doen? ik heb zelf al een stuk gedaan? GTASAsf1.b
Ruurd31 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Hoever ben je? Kun je zeggen tot welke missie jezelf hebt gedaan? Bijv tot Badlands? Anders overweeg ik in mijn vrije tijd het wel even te doen. Ik snap eigenlijk niet wat je probleem is, je vraag het 2 keer in een ander topic. We hebben gezegt dat je hem opnieuw moet installeren, of de savegame downloaden. Als dat echt niet lukt zul je zelf het af moeten maken. Ruurd31.. Bewerkt: 2 januari 2006 door Ruurd31
ebbc5 Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ik heb nog niet zoveel gedaan ik dacht dat de laatste drive-by was dus nog niet zover maar ik hoop dat je het zou willen doen :$ ??
Dizzee Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Kijk, ik weet dat het niet leuk is wanneer je een savegame kwijtraakt, maar je kan dan niet gaan vragen of wij dan allemaal die missies opnieuw gaan doen. Zoek dus een oplossing om die savegames van die site toch te laten werken of ga de missies gewoon zelf opnieuw doen, zoals ruurd al zei. Je moet hier ook geen 3 topics over aanmaken, hier komt gewoon een slotje op.
Recommended Posts